12:06 - 1397/10/22
کد خبر: 79703

رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان اردبیل :

تولیدکنندگان اردبیل با افزایش سرسام‌آور کرایه حمل و نقل روبه رو هستند

رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان اردبیل گفت: یکی از اصلی‌ترین چالش حال حاضر تولیدکنندگان ما افزایش سرسام‌آور قیمت کرایه حمل و نقل است که حتی به اذعان تولیدکنندگان رقم اعلام شده در این زمینه بیشتر از سایر مناطق کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سید حامد عاملی رییس صبح امروز در جلسه بررسی موانع و مشکلات واحد های تولیدی استان گفت: حفظ خطوط تولید و رفع موانع پیش‌رو در این حوزه از رویکردها و راهبردهای اصلی مسئولان نظام اسلامی براساس فرمایش مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مشکلات واحدهای تولیدی در جلسات ستاد تسهیل و با تاکید استاندار اردبیل به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد به طوری که اکثر واحدهای ما در دریافت تسهیلات برای تامین مواد اولیه با مشکلات و دغدغه‌هایی روبرو هستند که انتظار می‌رود با همکاری همه دستگاه‌ها این موانع و مشکلات برطرف شود.

 عاملی تلاش دولتمردان را در کمک به چرخه تولید و تقویت مسایل صنعتی و همچنین کشاورزی یادآور شد و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بر حفظ خطوط تولید و تقویت برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه تلاش می‌کنند تا در بهترین شرایط مشکلات و نارسائی‌ها بررسی و زمینه رفع این موانع فراهم آید.

رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان اردبیل گفت:  یکی از اصلی‌ترین چالش حال حاضر تولیدکنندگان ما افزایش سرسام‌آور قیمت کرایه حمل و نقل است که حتی به اذعان تولیدکنندگان رقم اعلام شده در این زمینه بیشتر از سایر مناطق کشور است.

عاملی نوپا بودن حوزه تولید را در استان یادآور شد و تصریح کرد: این نوپا بودن نیاز به حمایت بیشتر و همراهی همه مسئولان دارد که ضروری است با یک برنامه‌ریزیز دقیق به سمتی حرکت کنیم تا پشتبیانی واقعی از فعالان این بخش انجام شود.

وی خواسته اکثر تولیدکنندگان را حذف نوبت‌دهی و رعایت شرایط توافقی در حمل بار و تولید محصولات واحدهای مختلف اعلام کرد و افزود: هر چند افزایش قیمت در سالجاری و بعد از اعتراض فعالان بخش حمل و نقل در دو نوبت اعمال شده اما انتظار می‌رود شرایط سهل برای جابجایی کالا و محصولات تولیدی در استان از طریق فعالان فراهم آید.

انتهای پیام/