10:02 - 1397/10/25
کد خبر: 79748

فرماندار نیر:

ساماندهی قلیان سراها در نیر/ کشفیات مواد مخدر در شهرستان 22 درصد افزایش یافته است

فرماندار نیر با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر 22 درصدافزایش یافته است افزود: عملکرد 10 ماهه نیروی انتظامی شهرستان نیر درخصوص کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ابراهیم امامی صبح امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیر  از راه اندازی مرکز ام ام تی (درمان) خبر داد و گفت: بزدوی دومین مرکز ام ام تی(درمان) درنیر راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر 22 درصدافزایش یافته است افزود: عملکرد 10 ماهه نیروی انتظامی شهرستان نیر درخصوص کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است.

فرماندار نیر به ظرفیت های پیشگیری از اعتیاد در شهرستان اشاره کردو گفت: در شهرستان نیر طرح نماد در آموزش و پرورش نیر به صورت پایلوت استانی درحال اجراست که یکی از مهمترین ظرفیت ها برای شناساندن مضرات مواد مخدر و پیشگیری از آن است که مسئولان ذیربط در راستای تبیین این اهداف در ایبن طرح اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی از ساماندهی قلیان سراها در شهرستان هم خبر داد وافزود: با قلیان سراهایی که بدون مجوز فعالیت میکنند، برخورد خواهد شد و آنهاییکه مجوز دارند باید الزامات قانونی را رعایت کنند

دراین جلسه بهشتی دبیر ستاد مبارزه بامواد مخدر استان اردبیل هم به معتادین متجاهری که درچرخه درمان هستند اشاره کردو گفت: 2 هزارو270 نفر معتاد متجاهر در سطح استان اردبیل درچرخه درمان هستند و معتادین متجاهر از تمام نقاط استان جمع آوری شده و درمان خواهند شد

 

انتهای پیام/