11:18 - 1397/10/28
کد خبر: 79793

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

استانی شدن انتخابات نماینده را از مردم دور می کند/صاحبان قدرت با این طرح به مجلس راه می یابند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: استانی شدن انتخابات باعث می‌شود تا مردم به ویژه در شهرهای کوچک و روستاها به نماینده خود دسترسی نداشته باشند.

بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: مردم  و به ویژه در روستاها و شهرهای کوچک از نمایندگان‌شان انتظاراتی دارند و برای ما هم رأی آنها مهم است و باید ببینیم آنها چه می‌خواهند.

وی افزود: شاید استانی شدن انتخابات برای شهرهای بزرگی همچون تهران مشکلی را ایجاد نکند اما در مورد شهرهای کوچک و روستاها باعث می‌شود تا حق و حقوق مردم در این مناطق نادیده گرفته شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم تنها مرجعی که به آن دسترسی دارند فقط نمایندگان هستند و در اداره یا هرجایی که مشکلی برایشان پیش می‌آید به نماینده‌شان دسترسی دارند و استانی شدن انتخابات باعث می‌شود تا مردم به ویژه در شهرهای کوچک و روستاها به نماینده خود دسترسی نداشته باشند.

خالقی با بیان اینکه با استانی شدن انتخابات هزینه‌های انتخاباتی زیاد می‌شود، خاطرنشان کرد: افزایش هزینه در استانی شدن در انتخابات باعث ایجاد فساد مالی می‌شود و این موجب می‌شود تا وابستگان به قدرت و ثروت به مجلس راه پیدا کنند.

انتهای پیام/