16:57 - 1397/12/15
کد خبر: 80490

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه استان اردبیل:

اولین جشنواره استانی تولیدات تخصصی دیجیتال در اردبیل برگزار می‌شود / 26 نفر از فعالان مجازی در این جشنواره تجلیل می شوند+فیلم

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه استان اردبیل گفت: اولین جشنواره استانی تولیدات تخصصی دیجیتال استان اردبیل با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی به همت سازمان فضای مجازی بسیج فردا ساعت 15 عصر درسالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار می شود.

قاسم محمد زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: این جشنواره در بخش های تولیدات چند رسانه ای (انیمیشن، موشن گرافی، اینفوگرافی، پوستر، کلیپ و نماهنگ)، نرم افزار و اپلیکیشن (بازی و نرم افزارهای موبایلی، نرم افزارهای چند رسانه ای و سایر نرم افزارها) و رسانه های دیجیتال (شبکه های اجتماعی، رسانه ها برخط) برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 300 اثر به این جشنواره تخصصی دیجیتال که برای اولین بار در استان و در محدودیت زمانی کمتر از یک ماه برگزار شد ارسال شده است افزود: 26 نفر از فعالان برتر فضای مجازی استان اردبیل و نفرات برتر برگزیدگان جشنواره دیجیتال فردا با حضور مسئولان کشوری و استانی باا هدائ لوح و تندیس تجلیل خواهند شد.

محمدزاده با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره اسفند ماه برگزار خواهد شد، افزود: نشان دادن پیشرفت های علمی و توانمندی های جوانان این استان در حوزه فضای مجازی از مهمترین اهداف این جشنواره است.

وی، عنوان کرد: انقلاب اسلامی زمینه حضور جوانان و نوجوانان در عرصه های علمی و پیشرفت جامعه را فراهم کرده و امروز به مدد همین توانمندی ها توانسته ایم با اتکا به نیروی داخلی نیازهای فکری و علمی را تامین کنیم.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه حضرت عباس (علیه السلام) استان، تاکید کرد: این جشنواره زمینه ای برای نشان دادن توسعه علمی نوجوانان و جوانان انقلابی است.

گزارش :  مهدی همتی

انتهای پیام/ ه