13:34 - 1398/01/21
کد خبر: 80884

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اردبیل در محکومیت اقدام اخیر آمریکا+تصاویر

جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اردبیل با تجمع در محوطه این دانشگاه، اقدام اخیر آمریکا در مورد سپاه پاسداران را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ظهر امروز جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اردبیل با تجمع در محوطه این دانشگاه اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

یکی از اساتید دانشگاه آزاد اردبیل در این رابطه به خبرنگار ما گفت: این اقدام مضحک آمریکا برای ایران اسلامی تازگی ندارد و ملت ایران ۴۰ سال است که با این اقدامات آمریکا روبروست و برایشان رفتار جدیدی نیست و به لطف باریتعالی و همت مردم جان بر کف ایران اسلامی این فتنه نیز مانند فتنه‌های گذشته استکبار نقش برآب خواهد شد.

رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان  ضمن محکوم کردن این حرکت دولت آمریکا، حمایت مطلق خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام كرده و تا آخرین نفس از آرمان‌های مقدس ایران اسلامی دفاع خواهد کرد.

سخنرانی حجت الاسلام تجلایی و قرائت بیانیه بسیج دانشجویی از جمله برنامه های این تجمع ضد استکباری در دانشگاه آزاد اردبیل بود.

انتهای پیام/ج