11:55 - 1398/01/31
کد خبر: 81030

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل:

طرح "یک مسجد یک خانه "و "هر بازاری تامین اقلام ضروری" در اردبیل عملیاتی می شود+فیلم

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: طرح یک مسجد یک خانه و هر بازاری تامین اقلام ضروری در اردبیل عملیاتی می شود.

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: طرح جهادهمبستگی ملی با هدف کمک به دولتمردان و عمران و آبادانی مناطق سیل زده در قالب طرح یک مسجد یک خانه و هر بازاری تامین اقلام ضروری در اردبیل عملیاتی و اجرا می شود.

پیرجاهد با اشاره به اینکه سامانه جدید این طرح بزودی در اردبیل راه اندازی می شود، افزود: همزمان با سراسر کشور برای خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان و سیل‌زدگان طرح «جهاد همبستگی ملی» در اردبیل اجرا و در استان نیز تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی از لزوم کمک‌رسانی هموطنان به سیل‌زدگان خبر داد و بیان کرد: مردم همدل و نوع‌دوست استان اردبیل نیز همانند سایر اقشار مختلف مردم در توسعه روند کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده پیشگام هستند و تاکنون در این زمینه به بهترین شکل عمل کرده و بار دیگر وحدت و انسجام ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده کشور نیازمند یاری و مشارکت مردمی است وبدون شک کوچک‌ترین کمک نیز می‌تواند گرهی از مشکلات سیل زدگان را از میان بردارد که امیدواریم با کمک‌رسانی سریع به مناطق سیل‌زده کمک‌رسانی کنیم.

پیرجاهد تصریح کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند با محوریت مساجد و با شعار«هر مسجد، یک خانه» در تامین یک خانه در مناطق سیل‌زده نیز سهیم باشند که در تلاش هستیم با اطلاع‌رسانی‌های مناسب در امر کمک‌رسانی به نیازمندان به خوبی عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی بیان کرد: اردبیل جزو استان‌های پیشگام در امر کمک‌رسانی به نیازمندان بوده که این مسئله برای ما یک افتخار بزرگ است و تلاش و اقدامات انجام یافته در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است و باید به همین شکل ادامه یابد تا خروجی‌های مطلوب را بتوانیم به دست آوریم.

گزارش : مهدی همتی

انتهای پیام/ ه