11:34 - 1398/02/02
کد خبر: 81051

فرماندار خلخال خبر داد؛

سقوط جوان 33 ساله به داخل رودخانه قزل اوزن به خاطر چیدن ریواس

فرماندار حلخال گفت: جوان ۳۳ ساله‌ ای که به همراه خواهرزاده اش در حوالی تونل ۸ در ارتفاعات این منطقه به دنبال ریواس بودند از صخره‌های صعب‌العبور به داخل رودخانه قزل اوزن سقوط کرد و هنوز پیدا نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، فریدون بابایی  امروز در گفتگو با خبرنگاران از سقوط یک جوان خلخالی به داخل رودخانه خروشان قزل اوزن خبر داد و گفت:   این جوان که به همراه خواهرزاده اش در حوالی تونل ۸ در ارتفاعات این منطقه به دنبال  میوه وحشی ریواس بودند از صخره‌های صعب‌العبور به داخل رودخانه قزل اوزن سقوط کرد و هنوز  پیدا نشده است.

 وی افزود: این اتفاق ساعت ۱۶ عصر روز گذشته و از صخره‌ای در ارتفاعات شهرستان خلخال در جاده اردبیل به سرچم  اتفاق افتاده است.

فرماندار خلخال از جستجوها برای یافتن این جوان خلخالی اهل روستای اندبیل  خبر داد:  محل حادثه در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال نیست ولی با توجه به این که این حوزه بین شهرستان خلخال و کوثر بوده به محض اطلاع تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال به اتفاق تیم‌های شهرستان کوثر در منطقه حضور یافتند.

وی  اضافه کرد: متاسفانه جستجوها نتیجه‌ای نداشته و قطعا ادامه جستجو با همکاری تیم‌های بیشتر برای پیدا شدن فرد مورد حادثه انجام خواهد گرفت.

بابایی بیان کرد: منطقه مورد حادثه محل جریان رودخانه هیروچایی و کیوی‌چایی است و رودخانه هنوز به قزل اوزن اصلی نپیوسته است.

عبدالرزاق بابایی، معاون جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال نیز در باره این حادثه به خبرنگاران گفت: از ساعت ۱۶ تیم‌ها در مسیر رودخانه با امکانات موجود جستجو را آغاز کردند و به خاطر تاریک شدن هوا جستجو به پایان رسید و با طلوع آفتاب امروز  مجددا جستجوها  برای یافتن این حادثه دیده ادامه دارد. 

 به گزارش سبلان ما، جستجو تیم های امداد هلال احمر برای پیدا کردن پیکر این جوان ادامه دارد.

انتهای پیام/ش