18:11 - 1398/02/02
کد خبر: 81059

رئیس اتاق اصناف استان اردبیل:

ارسال 5 میلیارد ریالی کمک های نقدی و غیر نقدی بازاریان و اصناف به مناطق سیل زده کشور+ فیلم

رئیس اتاق اصناف و باریان استان اردبیل گفت: اولین محموله کمک های انسان دوستانه اتاق اصناف و بازاریان استان اردبیل به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی و با همکاری سازمان بسیج اصناف استان اردبیل به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.

شاپور رضایی افشار درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: اولین محموله کمک های انسان دوستانه اتاق اصناف و بازاریان استان اردبیل به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی و با همکاری سازمان بسیج اصناف استان اردبیل به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه کمک های بازاریان و اتاق اصناف در راستای جهاد همبستگی ملی همزمان با سراسر کشور جهت کمک رسانی و خدمات رسانی به مناطق سیل زده کشور انجام می شود افزود: امیدواریم با همکاری بازاریان و اتقا اصناف استان اردبیل بتوانیم یاری رسان  خوبی برای هموطنان عزیز خود در مناطق سیل زده کشور باشیم.

رئیس اتاق اصناف و بازاریان استان اردبیل با بیان اینکه این طرح با همکاری سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان اردبیل انجام می شود افزود: لوازم ضروری اعم از آب معدنی، لوازم بهداشتی، شویندگی، ظروف یکبار مصرف و مواد غذایی فاسد نشدنی از جمله این کمک های غیر نقدی به مناطق سیل زده کشور است.

گزارش : مهدی همتی

انتهای پیام/ ه