20:07 - 1398/02/02
کد خبر: 81064

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل :

عملیات پرورش دام سبک بیست هزار راسی در نمین اجرایی می شود

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل از اجرایی شدن عملیات پرورش دام سبک ۲۰۰۰۰ راسی در نمین خبرداد و گفت: عملیات اجرایی این طرح در جریان سفر رئیس جمهور به استان آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، قادر تقی زاده مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل عصر امروز در جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاری گفت: امسال که سال "رونق تولید" نام گذاری شده با اهتمام جدی  سعی داریم مشکلات طرح های تولیدی را در سطح استان برطرف کنیم.

وی در ادامه سخنان خود از اجرایی شدن عملیات پرورش دام سبک ۲۰۰۰۰ راسی در نمین خبرداد و گفت: این کار در راستای حل مشکلات طرح های تولیدی در سطح استان انجام می شود.
 
تقی زاده با بیان اینکه تلاش می شود با حل برخی مشکلات از جمله تامین آب مورد نیاز، یک طرح پرورش دام در روستای پته خور نمین اجرایی شود، گفت: عملات اجرای این طرح در جریان سفر رئیس جمهور به استان آغاز می شود.
 
وی افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار توسط شرکت سپید دام کوثر زیر مجموعه گروه صنعتی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران اجراء خواهد شد و قابلیت توسعه در ۹۵ هکتار را دارد که در دست پیگیری است.

انتهای پیام/ج