10:33 - 1398/02/10
کد خبر: 81176

گزارش فیلم؛

خدمات رسانی گروه های جهادی فاطمه الزهرا در محله گلمغان اردبیل + فیلم

گروه های جهادی فاطمه الزهرای اردبیل با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه استان و دانشگاه علوم پزشکی و داندان پزشکی استان اردبیل در قالب طرح جهادی پایش سلامت در محله گلمغان اردبیل خدمات رسانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، گروه های جهادی فاطمه الزهرای اردبیل با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه استان و دانشگاه  علوم پزشکی و داندان پزشکی استان اردبیل در قالب طرح جهادی پایش سلامت در محله گلمغان اردبیل خدمات رسانی کردند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی ناحیه شهرستان اردبیل گفت: این طرح با هدف خدمات رسانی در مناطق محروم و در قالب طرح پایش سلامت در قالب موضوعات مختلف برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار نوحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: طرح پایش سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در قالب گروه جهادی فاطمه الزهرا به خدمات رسانی در مناطق محروم شهرستان اردبیل می پردازد. 

وی با بیان اینکه در این طرح علاوه بر دندان کشی رایگان به کلاس های آموزشی و مشاوره ای نیز پرداخته می شود ، بیان داشت: کلاس های طب سنتی، مشاوره بهداشت و دهان، سبک زندگی ایرانی اسلامی، تغذیه سالم از جمله کلاس های آموزشی و مشاوره ای در این طرح با حضور اساتید دانشگاهی است.

گزارش: مهدی همتی

انتهای پیام/ ه