09:38 - 1398/03/04
کد خبر: 81511

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل :

فتح خرمشهر فتح ارزش های اسلام بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: فتح خرمشهر آزادسازی ارزش‌های اسلام و کشور بود و اگر خرمشهر آزاد نمی‌شد استکبار نقشه‌های شوم خود را بر علیه ایران به ثمر می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حجت الاسلام میثم فیاضی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزادسازی و فتح خرمشهر آزادسازی ارزش‌های اسلام و کشور بود و اگر خرمشهر آزاد نمی‌شد استکبار و صدامیان نقشه‌های شوم خود را بر علیه ایران به ثمر می‌رساند

وی افزود: امروز در سایه فتح خرمشهر بود که ملت ایران و رزمندگان مجاهد کشور مقابل تمام قدرت‌های دنیای استکبار ایستاده اند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) گفت: شهری که ۱۹ ماه دست دشمن بود به دست آزادمردانی آزاد شد که با خدای خود معامله کرده بودند و با جانفشانی‌های خود و با تمام وجود در مقابل دشمنان ایستادند و آن‌ها را به زانو در آوردند.

وی اظهار داشت: دنیا این را باید در گوش خود فرو کند قهرمان‌هایی که با خداوند بیعت می‌کنند و اگر در دوران جنگ تحمیلی در مقابل تمام دشمنان قسم خورده ایستادگی کردند امروز ادامه دهندگان نسل آن‌ها با درس گرفتن از مکتب عاشورا مقابل استکبار و دشمن خواهند ایستاد.

فیاضی بیان کرد: ماه رمضان یک فرصت طلایی است که انسان باید فرصت‌های عظیم این ماه را مغتنم شمارد و این ایام بهترین لحظه برای ارتباط با خدای متعال است و خداوند در این ماه خود میزبان بندگانش است.

وی افزود: ماه رمضان ماه فضیلت است که خداوند در‌های رحمت خویش را به روی بندگان باز کرده و سفره کرم و رحمت خود را مقابل انسان‌های پاک و بندگان شایسته خود پهن کرده است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اربدیل با اشاره به اینکه خدای متعال آنطوری که از انسان‌ها و بندگان خود پذیرا است در رحمت خود را دوران هشت سال دفاع مقدس از جمهوری اسلامی ایران مقابل ظلم و ستیز به روی رزمندگان و ملت شریف ایران بازنمود.

وی رزمندگان دوران دفاع مقدس را بهترین الگو برای نسل جوان دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید الگوی مسئولان نیز باشد؛ زیرا که این فرهنگ انسان را از غرق شدن در مادیات زندگی روزمره رها می‌کند.

 

انتهای پیام/م