10:29 - 1398/03/04
کد خبر: 81512

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل خبرداد

اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در استان اردبیل + تصاویر

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل از اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در استان اردبیل خبرداد و گفت: تا کنون جلسات هماهنگی برای اجرای این طرح با حضور مسئولان شهرستانی در نقاط مختلف استان انجام گرفته است.

علی پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،از اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در استان اردبیل خبرداد و گفت: تا کنون جلسات هماهنگی برای اجرای این طرح با حضور مسئولان شهرستانی در نقاط مختلف استان انجام گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود به جزئیات طرح «جهاد همبستگی ملی» اشاره کرد و افزود: این طرح به همت بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری و همیاری مردم نوع‌دوست اجرا می‌شود که تاثیر به‌سزایی در روند کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل زده کشور دارد.

پیرجاهد با بیان اینکه در این طرح از تمامی مردم دعوت به‌عمل می‌آید تا برای حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده کشور مشارکت کنند، تصریح کرد: این طرح دارای ابعاد گوناگونی است که مردم شریف استان می‌توانند با محوریت مساجد و با شعار«هر مسجد، یک خانه» در تامین یک خانه در مناطق سیل‌زده سهیم شوند.

وی در بخش پایانی سخنان خود از برگزاری جلسات همتهنگی با مسئولان شهرستانی و بخشداری در نقاط مختلف استان اردبیل خبرداد و گفت: در شهرستان گرمی این جلسه با حضور رئیس اداره اوقاف وامر خیریه شهرستان، جانشین ناحیه مسئول تعلیم وتربیت،بسیج سازندگی و هیت امنای مساجد این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه جلسه هماهنگی شهرستان پارس آباد با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه در جمع هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد در مهدیه دارالقرآن این شهرستان برگزار شد، گفت: همایش ائمه جماعت مساجد وفرماندهان پایگاههای مقاومت  بسیج شهرستان مشگین شهر در مسجد حضرت معصمومه(س) برگزار شد.

پیرجاهد تاثیرگذاری جلسات هماهنگی را یادآور شد و گفت: این جلسات در شهرستان نمین با حضور فرماندهان سپاه و نیروی  انتظامی، بخشداری و دهیاران و هیئت امنا مساجد روستاهای شهرستان نمین در  اتاق جلسه فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: جلسه طرح هر مسجد یک خانه در بخش عنبران با حضور بخشدار ،فرمانده حوزه عنبران و ریاست اداره اوقاف اردبیل در این بخش برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل از برگزاری جلسات هماهنگی طرح جهاد همبستگی ملی در بخش ویلکیج خبرداد و گفت: جلسه طرح هر مسجد یک خانه باحضور مسئولین سپاه ،نیروی انتظامی وبخشدار ی و جمعی از هیئت امناء مساجد و دهیاران بخش ویلکیج (آبی بیگلو) درساختمان بخشداری برگزارشد.

وی افزود: این جلسات در شهرفخراباد با حضور بخشدار ،فرمانده حوزه و ریاست اداره تبلیغات اسلامی  مشگین شهر و با سخنرانی امام جمعه لاهرود برگزار شد.

پیر جاهد با بیان اینکه فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز از اجرای طرح هر مسجد یک خانه برای کمک به سیل زدگان بخش معمولان استان لرستان  حمایت کرد، به جلسات هماهنگی این طرح در شهرستان اصلاندوز اشاره کرد و گفت: همه وظیفه داریم به کمک سیل زدگان در همه استان های کشور بشتابیم و در این راستا هیات امنای مساجد و پایگاههای بسیج ناحیه عشایری آماده جذب کمک های مردم و عشایر هستند.

وی خاطرنشان کرد: مشابه جلسات فوق در بخش های مختلف شهرستان مشکین شهر و خلخال با حضور بخشدار ،فرمانده حوزه و ریاست اداره تبلیغات برگزار شد.

انتهای پیام/ج

 
 

انتهای پیام/