19:48 - 1398/03/07
کد خبر: 81543

مراسم جزءخوانی قرآن کریم در مصلی اردبیل +تصاویر

مراسم جزءخوانی و جمع‌خوانی قرآن کریم همه روزه در مصلی امام خمینی(ره) اردبیل با حضور پرشور جوانان برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، همزمان با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، همه روزه مراسم جزء خوانی و ترتیل  قرآن کریم با حضور پرشورجوانان به خصوص بانوان اردبیلی در مصلی اردبیل برگزار می شود.

محمدرضا توانا معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز جمعه اردبیل و مسئول کانون فرهنگی مشفقین مصلی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما به تشریح ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در مصلی اردبیل پرداخت و گفت: برگزاری جلسات گفتمان دینی با حضور روحانیون جوان، مسابقه برگزاری مسابقات قرآنی ویژه نوجوانان و ویژه برنامه زندگی به رنگ خدا با موضوع ایجاد نشاط معنوی از جمله برنامه هایی است که قبل از آغاز جزء خوانی قرآن کریم در مصلی اردبیل برگزار می شود تا روزه داران با حضور قلب بهتری در محضر قرآن کریم حاضر شوند.

وی به اهداف برگزاری جلسات قرآنی در مصلی اردبیل اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ قرآنی، انس کودکان به آیات روح بخش قرآن کریم و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی از جمله اهداف برگزاری این جلسات است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مراسم جزء خوانی قرآن کریم از اول ماه مبارک رمضان  هر روز با حضور 4 نفر از قاریان ممتاز بین المللی  و استانی از ساعت 17/30 در مصلی آغاز شده  و تا 19/30 نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/ج