13:27 - 1398/03/15
کد خبر: 81609

سرپرست شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل خبرداد؛

تسريع فرآيند صدور پروانه فعالیت خانه مسافرهای سرعین و مشگين شهر

سرپرست شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: فرآيند صدور پروانه فعالیت خانه مسافرهای سرعین و مشگين شهر در ایام تعطیلات نیز در حال انجام است و تسریع می یابد.

اشکان شکاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: دفتر شرکت توسعه گردشگری در سرعین و  مشگين شهر در روزهای تعطیل هفته جاری به تمدید پروانه فعالیت خانه مسافرهای این شهرستان ادامه می‌دهد. 

 
وی افزود: با توجه به حضور گسترده گردشگران در شهرستان سرعین و مشگين شهر در ایام تعطیل و لزوم فعالیت مجاز خانه‌‌مسافرها، دفتر شرکت توسعه گردشگری در شهرستان هاي سرعین و مشگين شهر در ایام تعطیل برای صدور و تمدید مجوز فعال خواهد بود. 
 
سرپرست شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صدور و تمدید پروانه‌ فعالیت خانه مسافرهای استان را برعهده شرکت توسعه گردشگری گذاشته است و ما برای جلوگیری از وقوع مشکل قانونی برای خانه مسافرها، در ایام تعطیل به صدور و تمدید پروانه فعالیت ادامه می‌دهیم.
 
شکاری درخصوص نحوه فعالیت این شرکت در ایام تعطیل تصریح کرد: دفتر شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل واقع در سرعين در طبقه فوقانی مجتمع تجاری لاله سرعین و در مشگین شهر در میدان دادگستری روبروی اتش نشانی، مرکز اطلاع رسانی گردشگری هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱٦ بعد از ظهر برای مراجعه بهره‌برداران محترم خانه مسافرهای این شهرستان ها فعال است.

 

انتهای پیام/م