15:32 - 1398/03/15
کد خبر: 81611

مشاور رییس مجلس :

مقاومت بهترین اسلحه برای دفاع از ارزش های ملی /جبهه مقاومت قابل سرکوب و انحراف نیست

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی گفت:مقاومت را بعنوان بهترین اسلحه برای دفاع از ارزش های ملی و دینی به دنیا عرضه کردیم.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، با بیان اینکه مقاومت را در مقابل زروگوی های و زروگویان از  امام حسین (ع) یاد گرفته ایم اظهار داشت:مقاومت بعنوان بهترین اسلحه برای دفاع از ارزش های ملی و دینی خود به دنیا عرضه کردیم ؛مقاومت امروز در دنیا جواب داده است.

وی افزود:مقاومت اسلحه ای ارزان و بران در دست مردم مسلمان برای پس زدن جریان استکباری است، ماهم تا زماین که دشمن دست از زورگویی برندارد و حاضر به پذیرفتن شرایط مساوی نداشته باشد به همین اسلحه مقاومت اتکا می کنیم.

مشاور رییس مجلس گفت:امریکا با بدعهدی ها و زیر پا گذاشتن  برجام که دنیا  ناظر این مذاکره بودند نشان داد قابل اعتماد برای مذاکرده نیست و کشورهای همچون چین که در حال جنگ اقتصادی با امریکا هستند آمریکا را بدعهد می شناسند.

وی تصریح کرد:جبهه مقاومت در سطح منطقه جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کرده است و نشان داده  این ظرفیت قابل سرکوب و انحراف و محاصره نیست .

حقیقت پور در پایان گفت:کشورهای منطقه در مقابل نقشه های شوم  آمریکایی و حجازی ایستاده اند و بتدریج مردم سایر  کشورهای منطقه نیز به جبهه مقاومت پیوسته و استکبار را می تارانند.

 

انتهای پیام/م