14:11 - 1398/03/25
کد خبر: 81684

چهار روز مانده به برگزاری هفته چهارم لیگ والیبال جهانی انجام می شود؛

بلیت فروشی اینترنتی لیگ ملتهای والیبال جهان در اردبیل از 27 خرداد

بلیت فروشی اینترنتی رقابتهای والیبال لیگ ملتهای جهان در اردبیل طبق قوانین فدراسیون جهانی از 27 خرداد آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در پی سوالات متعدد علاقمندان ورزش و والیبال به اطلاع می رساند طبق قوانین فدراسیون جهانی والیبال، بلیت فروشی هفته چهارم این رقابتها که از 31 خردادماه در اردبیل آغاز می شود، از روز 27 خرداد به صورت اینترنتی در سایتwww.shop.rsatm.irانجام خواهد شد.

از آنجا که هم اکنون هفته سوم این رقابتها در ارومیه در حال برگزاری است برای پرهیز از تداخل امور و سردرگمی علاقمندان و همچنین طبق قوانین فدراسیون جهانی که بلیت فروشی اینترنتی باید 4 روز قبل از بازی ها انجام شود، سایت بلیت فروشی برای خرید بلیت هفته چهارم غیرفعال است.
ورزش دوستان پس از ثبت شماره ملی و خرید بلیت روزهای مورد علاقه خود، روز مسابقه و برای ورود به سالن حتما کارت ملی را همراه داشته باشند تا بتوانند وارد سالن شده و در صندلی رزرو شده خود مستقر شوند.
 
 
 
 
بلیت فروشی رقابتهای والیبال لیگ ملتهای جهان فقط در سایتwww.shop.rsatm.irانجام میشود و سایر سایت های تبلیغاتی و ... هیچ بلیتی برای فروش در اختیار نخواهند داشت. ضمن این که بلیت فروشی دستی در سالن برگزاری رقابتها به هیچ عنوان انجام نخواهد شد.
 
علاقمندان برای پیگیری اخبار رقابتهای والیبال لیگ ملتهای جهان و اطلاع از صحت و سقم اخبار جدا از سایت اداره کل ورزش و جوانان به نشانیwww.ardebil.msy.gov.irمی توانند در فضای مجازی نیز به نشانی های تلگرامی@Ardebil_sportو@Javanan_ardebil97و اینستاگرامیArdebill_sportوjavanan_ardebil97مراجعه کنند. طبیعی است که اخبار مندرج در سایت ها و فضاهای مجازی غیررسمی نمی تواند کاملا مستند و مورد تایید اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل باشد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

انتهای پیام/ ه