08:35 - 1398/03/26
کد خبر: 81691

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

سنگ تمام فضای مجازی در تبلیغات لیگ جهانی والیبال / رسانه‌ها برای پوشش لحظه ای اخبار مسابقات آماده باشند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: فضای مجازی در تبلیغات رقابت‌های لیگ ملت‌های جهان سنگ تمام گذاشت و تبلیغات شهری و نصب المان‌ها نیز به نوبه خود نقش شایانی ایفا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی ملااحمدی در نشست کمیته اطلاع رسانی رقابتهای لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل اظهار داشت: اطلاع‌رسانی سریع و دقیق با پوشش گسترده در رویدادهای مهم ورزشی که در هفته چهارم به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود توسط رسانه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر فضای مجازی در تبلیغات رقابت‌های لیگ ملت‌های جهان سنگ تمام گذاشته است افزود: از جمله اقدامات انجام یافته می‌توان به انجام تبلیغات شهری، نصب المان‌های ورزشی، مشارکت دادن مردم، هماهنگی با شبکه‌های مختلف، تبلیغات و اطلاع رسانی در فضای مجازی و ارتباط زنده با شبکه‌های مختلف صدا و سیما و بخش‌های مختلف خبری و برگزاری مسابقات پیامکی در قالب برنامه‌های صدا و سیما اشاره کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با اشاره به این که رسانه‌ها خود را برای پوشش لحظه به لحظه اخبار والیبال در اردبیل آماده کنند گفت: تدارکات لازم در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی این رویداد مهم ورزشی انجام یافته است که در این زمینه برنامه‌ریزی در راستای برگزاری شایسته این مسابقات مهم ورزشی در دستور کار قرار گرفته است که در تلاش هستیم این رویداد مهم ورزشی را با سربلندی پشت سر بگذاریم.

ملااحمدی ابراز داشت: روزشمار آغاز این رویداد مهم ورزشی در اردبیل آغاز شده و درصدد هستیم این مسابقات را در اردبیل به بهترین نحو ممکن دست یابیم و سبقه و پیشینه خود را در برگزاری رویدادهای مهم ورزشی همانند سال‌های گذشته به همگان ثابت کنیم که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی است.

 

انتهای پیام/آ