14:45 - 1398/03/26
کد خبر: 81698

با حضور مدیرکل آموزش و پروش اردبیل برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان در اردبیل +تصاویر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اهمیت تعلیم و تربیت در اردوهای دانش آموزان را یادآور شد و گفت: اردوهای دانش آموزی برابر سند تحول بنیادی آموزش و پرورش در ساحت های 6 گانه تربیتی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ظهر امروز جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان اردبیل به منظور هماهنگی های لازم جهت برگزاری اردوهای طرح یاوران ولایت، اردوهای استانی طرح شهید بهنام محمدی و طرح هجرت 3 با حضور احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل سرهنگ شکر عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع)، حجت الاسلام سید محمد سید سیاح مسئول بسیج طلاب و امور روحانوین سپاه حضرت عباس(ع) و ایرج نقی پور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان در اردبیل برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در این جلسه، اهمیت تعلیم و تربیت در اردوهای دانش آموزان را یادآور شد و گفت: اردوهای دانش آموزی برابر سند تحول بنیادی آموزش و پرورش در ساحت های 6 گانه تربیتی برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود به فعالیت ها و برنامه های مشترک آموزش و پرورش و سپاه اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان نور، طرح یاوران ولایت، طرح شهید بهنام محمدی و طرح هجرت که در سایه توافقات و همکاری های همه جانبه این دو نهاد برگزار می شود از جمله برنامه های مهم و اثرگذار در حوزه دانش آموزی است.

ناصری در پایان سخنان خود به زمان برگزاری  اردوهای آموزشی و تربیتی بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: اردوهای آموزشی، تشکیلاتی و تربیتی طرح یاوران ولایت ویژه فرماندهان واحدهای بسیج مدارس پیشگام ( متوسطه دوره دوم) به استعداد 300 نفر خواهر و برادر از تاریخ 9 تیرماه الی 17 تیرماه برگزار می شود.

وی گفت: اردوهای دو روزه استانی طرح شهید بهنام محمدی نیز از 17 تیرماه تا پایان تیرماه در هشت اردوی 2 روزه ( 4 اردوی خواهر و 4 اردوی برادر) به استعداد بیش از 2200 دانش آموز در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اهمیت اردوهای جهادی در خودسازی نسل آینده کشور را متذکر شد و گفت: طرح هجرت 3 ویژه مرمت، بهسازی و زیبا سازی مدارس، امسال با حضور 1100 دانش آموز  تابستان سالجاری در قالب اردوهای 10 روزه در مناطق محروم و مدارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج