09:01 - 1398/03/29
کد خبر: 81729

سرپرست تیم ملی والیبال ایران:

رقیب جدی ایران فرانسه است/می توانیم قطب هواداری دنیا شویم/خاطره خوبی از اردبیل داریم

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: در جمع سه تیم حاضر در اردبیل، تیم فرانسه از هر لحاظ تیمی قدرتمند و با سابقه‌ای محسوب می‌شود که جدی‌ترین رقیب ما نیز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سرپرست تیم ملی والیبال ایران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در مسابقات لیگ جهانی هستیم و تمامی ۱۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و بطور نزدیک در حال رقابت با یکدیگر هستند.

وی افزود: در جمع سه تیم حاضر در اردبیل، تیم فرانسه از هر لحاظ تیم قدرتمندی و با سابقه‌ای که دارد جدی‌ترین رقیب ما نیز خواهد بود.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت : با حمایت هواداران تیم ملی هفته چهارم رقابت های والیبال لیگ ملت های 2019 را با نتیجه بهتر پشت سر خواهیم گذشت.
وی تصریح کرد : لیگ جهانی صحنه‌ای است که نگاه تمام دنیا را به سمت خود جلب می‌کند واین فرصت مناسبی است تا فرهنگ بالای حمایت و تماشاگران اردبیلی را به عنوان یکی از قطب‌های خاص هواداری در دنیا مطرح کرد.
امیر خوش خبر افزود: امیدوارم با نوآوری و خلاقیت‌هایی که همواره از مردم اردبیل دیده‌ایم در این چند روز شاهد حمایت ویژه و یکصدای مردم اردبیل از تیم ملی ایران باشیم.
وی ادامه داد: امیدواریم علی‌رغم خستگی که بازیکنان پس از ۳ هفته رقابت سنگین داشته‌اند با روحیه خوب و حمایت ویژه مردم اردبیل بلیط مرحله نهایی را از اینجا رزرو کنیم تا در برابر مردم ایران سربلند باشیم.
خوش خبر گفت : ما تجربه و خاطره بسیار خوبی از اردبیل و اردبیلی‌ها داریم و در مسابقات امیدهای آسیا و انتخابی قهرمانی جهان با استقبال و حمایت بی‌نظیر مردم این استان مواجه شدیم؛ به لحاظ میزبانی هیچ مشکلی نداشتیم و قطعاً در این مسابقات نیز سطح کیفی این میزبانی بالا خواهد بود.

انتهای پیام/م