17:44 - 1398/04/21
کد خبر: 81984

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل

حجاب، کرامت انسان را تضمین می کند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل هفته حجاب و عفاف را فرصت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دانست و گفت: با آموزش دادن به نسل جدید می توان در حفظ حجاب و عفت در جامعه موثر بوده و با ترویج امر به معروف و نهی از منکر آینده ای سالم برای جامعه ترسیم کرد.

شفیع شفیعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در گفتگو با  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به دهه کرامت اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص های کرامت انسان،حفظ حجاب و عفاف در سطح جامعه است.

وی با بیان اینکه حجاب مصونیت ایجاد می کند تا از گناهان دوری کنیم، خاطرنشان کرد: حجاب موجب می شود انسان با آرامش و امنیت و صلابت کامل در جامعه فعالیت کند.

شفیعی با بیان اینکه حفظ ارزش های دینی و سنتی و حفظ هنجارهای اجتماعی از وظایف آحاد مردم است، گفت: با رعایت هنجارها و ارتقا ی ارزش ها می توانیم به سطح بالای کمال انسانی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه طبیعت زندگی انسان با آرامش عجین است به تبین شاخصه های آرامش در زندگی انسان ها پرداخت و گفت: حجاب و عفاف به عنوان یکی از شاخصه های آرامش در زندگی انسان در واقع بهترین فرصت برای انسان جهت به کمال رسیدن است. چراکه حجاب، کرامت انسان را تضمین می کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در پایان سخنان خود هفته حجاب و عفاف را فرصت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دانست و گفت: با آموزش دادن به نسل جدید می توانیم در حفظ حجاب و عفت در جامعه موثر بوده و با ترویج امر به معروف و نهی از منکر آینده ای سالم برای جامعه ترسیم کنیم.

انتهای پیام/ ه.ج