00:20 - 1398/06/25
کد خبر: 82588

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل:

احزاب سیاسی با مطالبه گری موجبات توسعه اردبیل را فراهم کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: احزاب سیاسی ضمن نقد منصفانه، با همدلی و انسجام و مطالبه گری موجبات تقویت و توسعه استان باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بهروز ندایی شامگاه دیروز در نشست با دبیران احزاب و تشکل های سیاسی بیله سوار اظهار داشت: احزاب ضمن نقد منصفانه، با همدلی و  انسجام و مطالبه گری موجبات تقویت و توسعه استان باشند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت تشکل های سیاسی نباید به ایام انتخابات خلاصه شود افزود: فضای سیاسی حال حاضر استان  و کل کشور فضایی آزاد بوده که در آن هر فرد، گروه و یا جریانی که همسو با اهداف نظام و قانون باشد، می تواند  مواضع خود را بیان کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در این نشست هم‌اندیشی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود به صورت حداکثری استفاده کنیم، افزود: باید گفتمان سیاسی بین دولت و احزاب شکل گیرد و احزاب نقش موثر خود در تربیت سیاسی مدیران جامعه را ایفا کنند.

وی در ادامه به کارهای عمرانی انجام شده در بیله سوار اشاره کرد و گفت: پروژه پایاب سد خدآفرین به عنوان بزرگترین پروژه شمال غرب کشور در حال اتمام است و خوشبختانه بیشترین اراضی این طرح در شهرستان بیله سوار مربوط به خود مردم بوده و قسمتی نیز در قالب تعاونی به عشایر واگذار می شود.

 وی با اشاره به همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء در خصوص احداث بزرگراه ها در استان افزود: مسیر بیله سوار به پارس آباد و بیله سوار به گرمی در قالب این طرح ملی اجرایی می شود.

موسوی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به فعالیت شش دفتر حزب سیاسی مجوز دار در بیله سوار تصریح کرد:با توجه به دستورالعمل جدید ،تاسیس دفاتر حزب در شهرستان بسیارراحت تر شده است و در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

وی افزود: شهرستان بیله سوار از جمله شهرستانهای سرآمد در حوزه سیاسی و آگاهی سیاسی است و مشارکت مردم در انتخابات  و فعالیت های سیاسی بالا است.

موسوی به نقش بانوان در پست های مدیریتی و فعالیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با تصمیم گیری استاندار و مسئولان، حضور بانوان در پست‌ هاي مديريتي در استان و شهرستانها افزایش یافته است و نقش بانوان در فعالیت های اجتماعی و سیاسی پر رنگ تر شده است.

 

انتهای پیام/آ