15:50 - 1398/06/27
کد خبر: 82630

رئیس کل دادگستری استان اردبیل

دادگستری اردبیل از سرمایه‌گذاری سالم حمایت می کند/ صیانت از بیت المال رسالت قوه قضائیه است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری‌های سالم و قانونی جزء سیاست‌های کاری دادگستری استان است، گفت: در این میان صیانت از بیت المال نیز رسالت قوه قضائیه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، هشتمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال ظهر امروز با حضور ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل  در سالن جلسات این اداره برگزار شد

عتباتی در این جلسه به شرایط اقتصادی موجود و لزوم پرداخت به شعار سال یعنی رونق تولید ملی اشاره کرد و گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری‌های سالم و قانونی جزء سیاست‌های کاری  دادگستری استان اردبیل است.

وی با بیان اینکه صیانت از بیت المال رسالت قوه قضائیه است به پرونده های قضائی در زمینه سرمایه گذاری و اشتغال اشاره کرد و گفت: پرونده سه واحد تولیدی و سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات مقتضی در راستای حل‌ موانع و مشکلات موجود اتخاذ شده است.

رئیس کل دادگستری کل استان اردبیل با بیان اینکه یکی از پرونده‌ها مربوط به مجتمع آب‌درمانی و هتل در سرعین بود بود، گفت: این پرونده از سال ۸۷ به‌ علت مشکلاتی، بلاتکلیف بود در حالی‌ که طبق گفته سرمایه‌گذار این پروژه در صورت اتمام این مجمتع برای ۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.

وی افزود: برای حل مشکل این مجتمع باید مسیر اجرایی مشخصی و زمان‌بندی معین شده تا قابلیت اجرایی داشته و به مرحله بهره‌برداری برسد که این مستلزم بررسی دقیق و احصاء مشکلات و ارائه راهکار های حل مسئله است از این رو مقرر شد برای حل این پروژه جلسه دیگری برگزار شود.

وی به مانع سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان باید برای حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی،همکاری کنندتا با ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی استان نیز کاسته شود.

 

انتهای پیام/ج