14:30 - 1398/06/28
کد خبر: 82639

مسؤول بسیج رسانه اردبیل؛

پنجمین جشنواره ابوذر در اردبیل برگزار می شود

مسؤول بسیج رسانه استان اردبیل از آغاز پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا 15 آذر ماه در اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی لطفی صبح امروز در نشست خبری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سالن بسیج رسانه استان اردبیل از آغاز پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا 15 آذر ماه در اردبیل خبر داد و اظهارداشت: با آغاز فعالیت دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره ابوذر شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند تا 15 آذر ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در بسیج رسانه استان اردبیل ارسال نمایند. 

 

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در جامعه اظهار کرد: رسانه‌ها امروز علاوه بر اطلاع‌رسانی نقش انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بر عهده دارند.

وی افزود: امروز مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن وظیفه رسانه‌های انقلابی بوده و در این جهت توسعه سواد رسانه‌ای امری ضروری است.

مسؤول بسیج رسانه استان اردبیل با اشاره به جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان داشت: دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر همزمان با سراسر کشور در اردبیل شروع به کار کرد.

وی با اشاره به محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر اذعان داشت: دفاع مقدس و جبهه مقدس، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه و کنترل آسیب‌های اجتماعی، ایجاد نشاط اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، بسیج و اقدامات محرومیت زدایی و مسائل صنفی و دغدغه‌های اجتماعی خبرنگاران از جمله محورهای این جشنواره رسانه‌ای است.

لطفی گفت: دو موضوع گام دوم انقلاب و مدیریت مصرف آب به عنوان موضوعات بخش ویژه کشوری و استانی مطرح شده است.

وی فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر را تا ۱۵ آذر دانست و بیان داشت: اصحاب رسانه استان و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در سالن ولایت، دفتر بسیج رسانه استان اردبیل تحویل دهند.

مسؤول بسیج رسانه استان اردبیل به دوره آموزشی«روی خط رسانه» نیز اشاره کرد و گفت: این دوره آموزشی با مشارکت خبرگزاری فارس اردبیل، سازمان فضای مجازی سراج استان اردبیل و بسیج رسانه استان برگزار می‌شود.

لطفی گفت: ثبت نام برای شرکت در این دوره تخصصی از دو ماه گذشته انجام شده و این دوره آموزشی همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز به کار می‌کند.

وی در پایان با پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ حمایتی از جشنواره ابوذر نداشته است؛ گفت: جواب این سوال را باید از خود مدیرکل کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پرسید!

 

انتهای پیام/ ه