08:07 - 1398/07/23
کد خبر: 82881

استاندار اردبیل:

راه اندازی شبکه تبلیغاتی در فضای مجازی در جذب گردشگر موثر است

استاندار اردبیل گفت: راه اندازی شبکه های تبلیغاتی در فضای مجازی از جمله مهم ترین اقداماتی است که می تواند در خصوص جذب گردشگران داخلی و خارجی تاثیر بالایی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام جو شب گذشته در دیدار با مونسان، وزیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بر تلاش برای تدوین طرح جامع گردشگری در کشور با الگو برداری از کشورهای موفق در این زمینه تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغات و معرفی جاذبه های گردشگری ، پخش برنامه های گردشگری در یکی از شبکه های پرمخاطب را از جمله ضرورت های این حوزه عنوان کرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های گردشگری استان از جمله راه اندازی چهار پیست اسکی از سال آینده باید در راستای هدایت گردشگران خارجی و داخلی برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: راه اندازی شبکه های تبلیغاتی در فضای مجازی از جمله مهم ترین اقداماتی است که می تواند در خصوص جذب گردشگران داخلی و خارجی تاثیر بالایی داشته باشد.

بهنام جو از حمایت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری خصوصا اماکن اقامتی در استان خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری انجام می شود.

وی بیان کرد: قطب های گردشگری در کشور از جمله سرعین در استان اردبیل باید مورد حمایت ویژه دولت در خصوص اختصاص تسهیلات انجام گیرد تا احداث مکان های گردشگری متناسب باشد.

وزیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نیز در این نشست گفت: باید جذب گردشگر و سرمایه گذاری گردشگری متوازن انجام شود.

مونسان افزود: پروژه های جاذب گردشگری از جمله احداث گلخانه نیز  از دیگر روش های جذب و ماندگاری گردشگران است.

وی در ادامه با اشاره به همکاری با صدا و سیما در خصوص پخش برنامه های گردشگری از یکی از شبکه های پرمخاطب ، این اقدام را در رونق بخش گردشگری ضروری و موثر دانست.

مونسان از تلاش برای تهیه طرح جامع گردشگری کشور برای چشم انداز ۱۵ ساله خبر داد و گفت: در تهیه این سند اطلاعات اولیه از استان ها اخذ می شود.

انتهای پیام/