14:19 - 1398/08/02
کد خبر: 82968

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل:

افزایش 6 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:۷۲ میلیون و ۵۸۶ هزار تردد در ۷ ماه گذشته در استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،علی رحمتی،  ظهر امروز در بازدید از محور مشگین شهر با بیان اینکه بیش از ۷۲میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان توسط ۶۴ سامانه تردد‌شمار در ۷ماه گذشته به ثبت رسیده گفت: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال ۶ درصد افزایش یافته است.

اوی با اشاره به اینکه بیشترین تردد با ۱۴ میلیون و ۶۵۵ هزار مورد در محور اردبیل – آستارا و بالعکس به ثبت رسیده افزود: ۱۰میلیون و ۱۲هزار تردد در مبادی در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل هوشمندسازی جاده‌های استان را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: علاوه بر ۶۴سامانه تردد شمار، ۴۰ دوربین نظارت تصویری،۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل میانگین سرعت استان را در مدت یاد شده ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز با یک میلیون و ۵۷۸ هزار تخلف مربوط به محورهای اردبیل مشگین شهر و بران سربند در محور پارس آباد است.

انتهای پیام/م

 

انتهای پیام/