16:50 - 1398/08/07
کد خبر: 83005

همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) انجام شد؛

توزیع 10 هزار غذای نذری امام رضا(ع) در محله پناه آباد اردبیل+ عکس

همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) 10 هزار غذای نذری امام رضا (ع) با حضور خادمان و بیرق بارگاه مطهر شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در محله پناه آباد اردبیل توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) 10 هزار غذای نذر امام رضا (ع) با حضور خادمان و بیرق بارگاه مطهر شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در محله پناه آباد اردبیل توزیع شد.

رضا حسن زاده خادم آستان قدس رضوی استان اردبیل و متولی این نذر و احسان در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما، اظهارداشت: غذای نذری امام رضا (ع) از سال 83 با توزیع یک هزار پرس غذا آغاز و امسال این نذری با عنایت خداوند متعال و حضرت امام رضا (ع) به 10 هزار پرس رسید.

حسن زاده با اشاره به اینکه 40 نفر از جوانان و خادمان آستان قدس رضوی در اماده سازی این غذای نذری مشارکت داشتند افزود: جوانان و خادمان رضوی از ساعت صبح اولیه شروع و تا اواخر شب آماده و در بین اهالی و مردم شریف محله پناه آباد اردبیل توزیع می شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه سال به سال شاهد افزایش تعداد آمار این غذای نذری امام رضا (ع) هستیم افزود: هزاران نفر از اهالی بعد از اماده شدن غذای نذری بصورت بسته بندی شده در ظروف یکبار مصرف از محل آشپزخانه ای که به نام امام رضا (ع) مزین شده است دریافت می کنند.

انتهای پیام/ ه