18:44 - 1398/08/11
کد خبر: 83039

استاندار اردبیل:

دانش آموزان فعال برای رفع معضلات اجتماعی مشارکت کنند

استاندار اردبیل گفت:دانش آموزان استان از درک بالایی برخوردار هستند و این موضوع در پاسخ هایی که در پرسش مهر بیان شده ، مشهود است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو روز شنبه در نشست با دانش آموزان بسیجی، برگزیده علمی و فرهنگی استان اردبیل اظهار داشت: دانش آموزان فعال در جامعه که در رده های مختلف علمی ، فرهنگی ، ورزشی و هنری فعالیت دارند ، باید در راستای رفع معضلات اجتماعی با مسئولان استان همکاری کنند.

استاندار اردبیل حضور و مشارکت دانش آموزان در حوزه های اجتماعی را گامی مهم در راستای موفقیت در آینده عنوان کرد و افزود: دانش آموزان با حضور در موقعیت های مختلف اجتماعی با فنون مدیریت آشنا شده و در آینده می توانند فرد موثری برای کشور باشند.

بهنام جو گفت: دانش آموزان استان از درک بالایی برخوردار هستند و این موضوع در پاسخ هایی که در پرسش مهر بیان شده ، مشهود است.

وی افزود: دانش آموزان با شناسایی دقیق نیازمندی ها و طرح های لازم برای استان می توانند در تصمیم گیری های مهم تاثیر گذار باشند.

بهنام جو در این جلسه خواستار برگزاری نشست های بیشتر با دانش آموزان و استفاده از نظرات این قشر در خصوص مسایل مختلف استان شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه از فعالیت 943 واحد مقاومت بسیج در دوره های مختلف دانش آموزی از چهارم ابتدایی ، دوره اول و دوم متوسطه خبر داد.

احمد ناصری گفت: 74 هزار عضو در این واحدهای بسیج فعالیت دارند که شامل 50 درصد از جمعیت دانش آموزی  ازچهارم ابتدایی تا پایان دوره دوم متوسطه می شوند.

وی افزود: 23 حوزه مقاومت در سراسر استان برای بسیج دانش آموزی تشکیل شده و از پایه چهارم ابتدایی عضو گیری می شود.

ناصری تصریح کرد: تشکل بسیج دانش اموزی در کنار 9 تشکل دیگر دانش آموزی فعالیت های فرهنگی ، علمی و ورزشی و هنری را در مدارس دنبال می کنند.

 

انتهای پیام/آ