15:11 - 1398/08/13
کد خبر: 83075

روشی برای خرید بلیط هواپیما که مو لای درزش نمی‌رود!

روشی برای خرید بلیط هواپیما که مو لای درزش نمی‌رود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، روشی برای خرید بلیط هواپیما که مو لای درزش نمی‌رود!

با یک سرچ ساده در دنیای اینترنت متوجه تعداد زیاد وب‌سایت‌های فروش بلیط خواهید شد، این رشد روز افزون فروشگاه‌های اینترنتی نشان‌دهنده‌ی علاقه و رضایت مردم از خرید اینترنتی است که دلایل مختلفی هم دارد، امروزه به دلیل مشغله‌های فراوان، کمتر کسی فرصت گشتن در میان انبوه فروشگاه‌ها و بازارها را پیدا می‌کند و حتی در صورت داشتن زمان برای خرید، گشتن در خیابان‌های شلوغ و مسیرهای طولانی انرژی زیادی از آدم می‌گیرد؛ در کنار این مشکلات مسائل دیگری همچون هزینه‌های رفت و آمد، ترافیک شدید خیابان‌ها، محدودیت تنوع در مقابل نمونه‌های فراوان اینترنتی هم وجود دارد و راه حل تمام این مشکلات،خرید اینترنتی بلیط هواپیمااست. همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین دلایل محبوبیت خرید آنلاین، قابلیت ثبت سفارش و رزرو از سایر شهرها و کشورها است. با وجود فروشگاه‌های اینترنتی امکان رزرو هتل، رزرو تورهای ارزان و بلیط هواپیما از سراسر دنیا برای شما فراهم است، بر اساس همه‌ی این دلایلی که گفته شد، نتیجه می‌گیریم بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما و تور، خرید اینترنتی آن است.

انتخاب دقیق و همه جانبه

تا چندین سال پیش برای خرید بلیط هواپیما، فقط باید به مراکز فروش رفته و بلیط خود را بصورت چاپ شده تهیه می‌کردید. اما اکنون در هر کجای دنیا که باشید بدون کمک آژانس‌های مسافربری می‌توانید بلیط خود را خیلی راحت، از طریق وب‌سایت‌های گردشگری بخرید، تمام هتل‌ها، خطوط هوایی، تورهای گردشگری را ببینید و بر اساس تصاویر و نظراتی که مسافران دیگر، در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند، بهترین و مناسب‌ترین برنامه‌های هواپیمایی، مسیرها و قیمت‌ها را بر اساس بودجه‌تان انتخاب کنید. در این صورت انتخاب شما کاملاً آگاهانه و با دانستن تمام جزئیات است و همه چیز مثل موم در دستان شماست.

 

 

به کدام وب‌سایت‌ها اعتماد کنیم؟

اعتبار و ارزش یک وب‌سایت به مجموعه و تیمی که در پس‌زمینه‌ی آن فعالیت می‌کنند وابسته است، در صورتی که مسافران از ارائه‌ی خدمات یک وب‌سایت راضی نباشند، دیگر به سراغ آن نمی‌روند، پس خود به خود فروش آن مجموعه کم شده و بساط آن برچیده می‌شود. یکی از مواردی که نشان می‌دهد یک مجموعه، کاردرست و کاربلد است، همین انتخاب مجدد توسط مشتریان و مسافران و سابقه‌ی فعالیت چند ساله‌ی آن است. کی سفر به عنوان مرجع خرید آنلاین بلیط هواپیما وتورهای داخلیو خارجی با خدمات بسیاری از جمله ارائه‌ی بهترینقیمت بلیط هواپیما چارتربرای تمام سنین، فروش بدون واسطه و مستقیم بلیط با ارزان‌ترین قیمت و ایجاد قابلیت استرداد بلیط‌های چارتری، که در جهت بهتر شدن کیفیت و کم‌تر شدن قیمت برای مسافران عرضه می‌کند، از آزمون اعتبارسنجی مشتریان، موفق و سربلند بیرون آمده و انتخاب مشتریانی است که می‌خواهند به‌صرفه، راحت و امن سفر کنند.

نکات کلیدی را فراموش نکنید

با رعایت این چند نکته‌ی ساده و کوچک، می‌توانید بلیط خود را باز هم ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر تهیه کنید:

در تعیین تاریخ سفرتان منعطف باشید، بلیط‌ها در روزهای وسط هفته ارزان‌تر هستند، همچنین نرخ بلیط هواپیما برای پرواز در ساعات مختلف روز فرق دارد، پروازهای صبح از پروازهای شب گران‌تر هستند. سعی کنید در تعطیلات سفر نکنید، به دلیل تقاضای زیاد، بلیط‌ها گران‌تر از همیشه هستند. در پروازهای داخلی یا سفرهایی که نیاز به برنامه‌ریزی کمتری دارند به جای بلیط سیستمی بلیط چارتر بخرید، همان‌طور که گفتیم کی سفر امکان کنسل کردن بلیط چارتر را برای مسافران عزیز فراهم کرده است، برخلاف سایر آژانس‌ها، نرخ بلیط چارتر در کی سفر برای کودکان و نوزادان از بزرگسالان کم‌تر است.

 

تخفیف‌های مناسبتی را فراموش نکنید!

علاوه بر پروازهای لحظه آخری، قیمت بلیط هواپیما در زمان‌های دیگری هم ممکن است خیلی ارزان باشد، گاهی در مناسبت‌هایی که برای یک شرکت مهم است، مثل سالگرد تأسیس آن مجموعه و یا مناسبت‌های عمومی و مهم همچون عید غدیر، وب‌سایت‌ها و آژانس‌های مسافربری، تخفیف‌های ویژه‌ای برای پروازها و خدمات تور ارائه می‌کنند. با عضویت در خبرنامه‌ها و شبکه‌های مجازی این آژانس‌ها، مثل اینستاگرام نفر اولی باشید که از این تخفیف‌ها و بلیط‌های لحظه آخری باخبر می‌شوید.

مزیت پکیج تور

به دلیل قراردادهای میان آژانس‌ها با هتل‌ها و خطوط هوایی، خرید پکیج تور به صرفه‌تر خواهد بود، چرا که آژانس‌ها به صورت عمده و با قیمت‌های پایین‌تر خرید خود را انجام می‌دهند و در مقابل برای جذب مشتری بیشتر شرایط و تخفیف‌های ویژه‌ای را برای تورها در نظر می‌گیرند، پس قبل از سفر بررسی کنید اگر مجموع بلیط هواپیما، هزینه‌ی اقامت‌گاه و سایر خدمات اصلی از هزینه‌ی پکیج تور بیش‌تر شد، گزینه‌ی دوم یعنی پکیج تور را انتخاب کنید. البته قبل از آن از کیفیت برگزاری این تورها توسط مجموعه‌های مختلف مطمئن شوید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما و تور

همین حالا به وب‌سایت کی سفر بروید و به راحتی مبدأ، مقصد و تاریخ سفر خود را در کادر جستجوگر پرواز یا تورهای داخلی و خارجی وارد کنید، اطلاعات کامل تمام خطوط هوایی که در تاریخ مد نظر شما پرواز می‌کنند برایتان نمایش داده می‌شود، فیلترهایی برای ایجاد محدودیت‌های بیشتر و جلوگیری از به هدر رفتن زمان برای جستجوی اضافه در این صفحه قرار دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، بهترین گزینه‌ای که مطابق با بودجه و امکانات شماست را انتخاب کنید و در انتظار یک سفر لذت بخش باشید. کی سفر، کیفیت سفر شما را تضمین می‌کند.

 

انتهای پیام/