10:54 - 1398/08/19
کد خبر: 83123

رییس حوزه هنری استان اردبیل:

تولید آثار هنری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، از رسالت های حوزه هنری است

رییس حوزه هنری استان اردبیل گفت:تولید و ابلاغ پیام‌های انقلاب اسلامی با استفاده از زبان هنر، مأموریت اصلی حوزه هنری است.

امیر رجبی رییس حوزه هنری استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به مأموریت های حوزه هنری در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:  ابلاغ پیام انقلاب با زبان هنر، مأموریت اصلی حوزه هنری است.

 رییس حوزه هنری استان اردبیل در ادامه سخنان خود به اهداف و ضرورت تشکیل حوزه هنری اشاره کرد و گفت: حوزه هنری مجموعه‌ای کوچک با اهداف بلند و آرمانی است که مأموریت اصلی آن نیز به عنوان یک نهاد برآمده از انقلاب، شناخت، تولید و ابلاغ پیام‌های انقلاب اسلامی با استفاده از ابراز و زبان هنر است.
 
وی افزود: ابزار هنری که حوزه هنری پیام‌های انقلاب را به وسیله آنها انتقال می‌دهد، رشته هایی همچون نمایش، سینما، تجسمی، موسیقی، ادبیات، پژوهش در عرصه هنر و ادبیات دفاع مقدس است.
 
رجبی با بیان اینکه حوزه هنری در راستای هنر ارزشی بوجود آمده است، خاطر نشان کرد: این مجموعه با اتکاء به قدرت لايزال الهي و در پرتو ايمان و عزم ملي در صيانت از ارزش‌هاي ديني و انقلابي می کوشد.
وی به چشم‌انداز بيست ساله حوزه هنری نیز اشاره کرد و گفت: جذب و پرورش هنرمندان متعهد و متخصص در كليه رشته‌هاي هنري.توليد آثار نمونه و فاخر از هنر اسلامی،از جمله اولویت های حوزه هنری در چشم انداز بیست ساله است.
 
رییس حوزه هنری استان اردبیل  در پایان سخنان خود خواستار همکاری حوزه هنری با نهاد ها و مجموعه های هنری و فرهنگی در استان در راستای تحقق گام دوم انقلاب شد.
 
 
انتهای پیام/ج