11:51 - 1398/08/29
کد خبر: 83212

اردبیلی ها با شعار "آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی" پاسخ آشوبگران را دادند+عکس و فیلم

مردم استان اردبیل باحمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت اغتشاش‌گران ، با سردادن شعار "آذربایجانی اویاخدی انقلابا دایاخدی" در راهپیمایی شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،در پی ناآرامی‌ها در کشورمان پس از سهیمه بندی بنزین که آشوبگران با تخریب اماکن عمومی و مردمی اعتراض به حق مردم را به حاشیه کشیدند مردم ایران همچون ادوار گذشته صف خود را از اغتشاش گران جدا کرده و به صورت خود جوش در راهپیمایی شرکت کردند.

این راهپیمایی در استان اردبیل که هیچ گونه نا آرامی در آن اتفاق نیافتاده بود جهت حمایت از مواضع مقام معظم رهبری  و محکومیت اغتشاش‌گران ساعت 10 صبح امروز از ایستگاه سرعین شروع و راهپیماییان با  سردادن شعار "آذربایجانی اویاخدی انقلابا دایاخدی" و" مرگ بر امریکا و فتنه گران" ، "ما ملت بصیریم ذلت نمی پذیریم" و "ملت ما بیدار است آشوبگر خاموش است" به صورت گسترده و پر شور به صحنه آمدند.

یکی از شهروندان اردبیلی در حاشیه برگزاری راهپیمایی به خبرنگار ما گفت: «آمریکا در این چند روز که کشور دچار نا آرامی شده بود می خواست آتش بیار معرکه شود و با خیال حمایت از مردم ایران کشوری که با خون هزاران شهید به استقلال رسیده است را سرنگون کند و سیاست مدارانی همچون ترامپ با تحریم های مختلف دقیقا مردم ایران را هدف گرفته اند  ؛گرچه مردم از مسئولان گله مند هستند اما زیر بار ذلت نمی روند »

اساتید دانشگاه و دانشجویان اردبیلی نیز امروز در راهپیمایی حضور گسترده ای داشتند و با در دست داشتن  نوشته هایی و پلارکارد هایی که از مواضع مقام معظم رهبری حمایت و مسئولان کم کار انتقاد را نشان می می داد به جمع مردم پیوستند.

استاندار اردبیل در این راهپیمایی به خبرنگار ما گفت:حضور گسترده مردم اردبیل و دیگر استان ها کشور در راهپیمایی امنیت و اقتدار وظیفه مسئولان را در قبال مردم سنگین تر کرد و باید از هرگونه افزایش قیمت مقابله و برخورد کنیم.

دادستان اردبیل نیز گفت:اجازه سوء استفاده برخی سود جویان از وضعیت کنونی را نخواهیم داد و با کسانی که قصد برهم زدن آرامش جامعه و امنیت اقتصادی را دارند برخورد می کنیم.

مردم دیگر شهرستان های اردبیل نیز همزمان با مرکز استان به صورت خودش به خیابان ها آمده اند و با برگزاری راهپیمایی از مواضع رهبری و امنیت و اقتدار کشور حمایت کردند.

انتهای پیام/م