10:37 - 1398/09/10
کد خبر: 83338

رییس اداره فنی راه و شهرسازی استان اردبیل:

نیازهای بزرگراهی اردبیل در بلند مدت مرتفع می‌شود

رییس اداره فنی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مطالعات بهسازی و احداث باند دوم 337 کیلومتر راه‌ در اردبیل آغاز شده که با تکمیل آن نیازهای بزرگراهی استان در بلند مدت مرتفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سید محمد  صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مطالعه 337 کیلومتر راه‌ جهت احداث آغاز شده است، اظهارداشت: برای ایجاد هماهنگی نوع راه با نیازمندی‌های حجم ترافیک در بلند مدت و همچنین به منظور ایجاد شرایط ایمن برای استفاده کنندگان از راه‌های مواصلاتی استان، مطالعات بهسازی و احداث باند دوم در سطح راه‌های استان انجام می‌شود.

وی افزود: مجموع طول راه‌های در دست مطالعه استان جهت احداث باند دوم  بطول 337 کیلومتر است که توسط 7 شرکت مهندسان مشاور ذیصلاح در حال مطالعه و اجراء بوده که با تکمیل آن نیازهای بزرگ‌راهی استان در بلند مدت مرتفع می‌شود.

رضی­ نژاد گفت:در این راستا و به‌منظور توسعه راه‌های شریانی استان، اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی مطالعات احداث باند دوم محورهای رضی- گرمی، گرمی- بیله سوار، بیله سوار- پارس آباد و سه راهی سربند به سه راهی مشگین شهر را در دست اقدام دارد.

رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور در ادامه محور اردبیل – سرچم، مشگین ­شهر – اهر و همچنین محور نیر – سراب را به‌عنوان سایر محورهای در دست مطالعه در استان نام برد.

 

انتهای پیام/آ