13:18 - 1398/09/16
کد خبر: 83398

آخرین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در اردبیل/ از نام نویسی نمایندگان ادوار و فعلی تا استاندار مگاپروژه ها

آخرین روز ثبت‌ نام از داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز آغاز و داوطلبان با حضور در فرمانداری های حوزه انتخابیه برای شرکت در انتخابات نام نویسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  آخرین روز ثبت‌نام  داوطلبان شرکت کننده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 8 صبح امروز آغاز و داوطلبان با حضور در فرمانداری های حوزه انتخابیه خود در این ماراتن سخت به رقابت می پردازند.

آخرین روز ماراتن نامزدی در انتخابات با حضور چهره های سر شناس

با اعلام رییس ستاد انتخابات استان اردبیل تعداد ثبت نام کنندگان تا پایان روز ششم (15 آذر) به 150 داوطلب رسیده بود و صبح امروز با شروع روز پایانی ثبت نام چهره های سرشناس از جمله صدیف بدری نماینده کنونی و حسن نوعی اقدم نماینده و عضو هیئت رییسه مجلس هفتم با حضور در محل فرمانداری ادربیل اقدام به ثبت نام کردند.

شنیده‌ها از آن حکایت دارد که چند از تن دیگر  از چهره‌های سرشناس اردبیلی نیز از جمله کریمی، خدابخش و کاظم دبیر امروز برای ثبت نام به فرمانداری اردبیل مراجعه خواهند کرد.

مجلس بی خاصیت، دولت بی کفایت را بر سر کار می آورد/ تمامی هزینه‌های انتخاباتی را خود تامین خواهم کرد

حسن نوعی اقدم، نماینده دوره‌های چهارم و هفتم مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در فرمانداری اردبیل اقدام به ثبت‌نام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین کرد.

وی در حاشیه ثبت‌نام، مجلس دهم را مجلسی ضعیف دانست و گفت:ضعف مجلس و مطیع بودن به دولت سبب بروز مشکلات فراوان برای مردم شده است.

نماینده دوره چهارم و هفتم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نماینده مجلس نباید وکیل الدوله باشد بلکه باید صدا و پناهگاه مردم باشد و مجلس باید در مقابل تصمیمات غیر کارشناسانه دولت ایستادگی کند.

نوعی اقدم تاکید کرد: ریشه تمام مشکلات اقتصادی کشور قرارگیری بانک مرکزی تحت لوای دولت است و اکنون باید بانک مرکزی و دولت از هم جدا شوند و زمانی که بانک مرکزی در اختیار دولت باشد، دولت تمام اهداف سیاسی و اقتصادی خود را از آن محل که بیت المال محسوب می شود تامین می کند.

داوطلب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:اولین کاری که در مجلس شورای اسلامی در هفته اول انجام خواهم داد بحث پیگیری بیکاری جوانان و تحقق موضوع بیمه تامین اجتماعی برای جوانان بالای ۳۰ سال با الویت تحصیل کرده‌ها خواهد بود.

وی در خصوص محل منابع مالی هزینه‌های انتخاباتی خود، بیان کرد: تمامی هزینه‌های انتخاباتی را خود تامین خواهم کرد و توانایی آن را دارم اما نهایت سعی خود را می‌کنم همانند ۶ دوره قبل حداقل هزینه‌ها را انجام دهم.

 بدری:دولت فعلی خسته ترین دولت ۴۰ سال اخیر کشور است

صدیف بدری به عنوان دومین نماینده فعلی مردم در مجلس صبح امروز به همراه همسر و فرزندش در فرمانداری اردبیل جهت ثبت نام حاضر شد.

نماینده مردم اردبیل ، نیر، نمین و سرعین در کجاس شورای اسلامی در حاشیه ثبت نام خود برای انتخابات مجلس یازدهم اظهار داشت: از تمام اهرم های موجود در مجلس در جهت رفع موانع ایجاد منطقه آزاد اردبیل استفاده خواهیم کرد واگر این امر محقق نشود باید تمام مناطق آزاد در کشور حذف شود.


وی افزود: ابزارها و هزینه های تبلیغاتی بنده در انتخابات پیشرو، عملکرد خودم و عنایت مردم است.


 بدری با بیان اینکه مخالف هرگونه ریخت و پاش انتخاباتی است، گفت: در موعد تبلیغات انتخاباتی این دوره، از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی رنگارنگ استفاده نخواهیم کرد.


این داوطلب تصریح کرد: هرگز تلاش نکردم از طریق حق نمایندگی خود، مجلس را به خانه دولت تبدیل کنم و عقیده دارم مجلس خانه ملت است نه دولت.
بدری در پایان گفت: دولت فعلی خسته ترین دولت ۴۰ سال اخیر کشور بشمار می رود.

مهلت ثبت نام تمدید نمی شود

ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذرماه در سراسر کشور آغاز شده و امروز ۱۶ آذر پایان خواهد یافت که داوطلبان می‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده ساعت تا ۱۸ عصر امروز با همراه داشتن مدارک زیر به  فرمانداری­‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به شرح ذیل است:

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن
اصل شناسنامه عکس­دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن
یک قطعه عکس ۴*۳ جدید
اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.

انتهای پیام/آ