15:05 - 1398/09/19
کد خبر: 83434

معاون حمایت کمیته امداد استان اردبیل:

اردوهای جهادی راهکاری مناسب برای رفع محرومیت است

معاون حمایت کمیته امداد استان اردبیل گفت: یکی از راهکارهای مناسب در رفع محرومیت از روستاهای کمتر توسعه یافته و محروم را برگزاری اردوهای جهادی در این مناطق است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،علیرضا حسین‌نژاد ظهر امرور در جمع خبرنگاران اظهار داشت:رفع محرومیت و کمک به توسعه مناطق محروم در دستور کار کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد که با یاری سایر دستگاه‌های همسو خواهیم توانست گام‌های موثرتری در این عرصه برداریم.

ویبا بیان اینکه به زودی ۲۴۰ قلم کالای اساسی در بین خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم شهرستان‌های گرمی و انگوت توزیع خواهد شد، گفت: براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته، مهم‌ترین وسایل مورد نیاز خانوار تحت حمایت برآورد شده است که درصدد تأمین آن هستیم.

حسین‌نژادبا اعلام اینکه ۲۰۰ میلیون تومان برای تأمین لوازم خانگی مورد نیاز مددجویان ساکن در مناطق محروم شهرستان‌های گرمی و انگوت در نظر گرفته شده است، بیان کرد: کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشد که لازم است خیران و دستگاه‌های اجرایی نیز گام‌های موثرتری را در این زمینه بردارند.

وی افزود:با وجود اینکه اقدامات موثر و مناسبی در امر محرومیت‌زدایی صورت گرفته اما همچنان خانوار تحت حمایت و سایر افراد نیازمند ساکن در مناطق محروم نیازمند رسیدگی هر چه بیشتر هستند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اردبیل یکی از راهکارهای مناسب در رفع محرومیت از روستاهای کمتر توسعه یافته و محروم را برگزاری اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت سایر سازمان‌ها در قالب برگزاری اردوهای جهادی و حضور مستمر در مناطق محروم استان اردبیل می‌تواند راهگشای رفع محرومیت از این مناطق باشد.

وی با اشاره به اینکه همچنان نیازمند یاری نیکوکاران برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان استان اردبیل هستیم، تصریح کرد: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل برسانند.

انتهای پیام/آ