11:26 - 1398/10/19
کد خبر: 83841

بخشدار هیر:

یکی از خیابان های شهر هیر به نام سردار شهید سلیمانی مزین شد

بخشدار هیر گفت: به پاس گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از خیابان های شهر هیر به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی متبرک و نامگذاری شد.

مهران امانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت:در جلسه نامگذاری خیابان های شهر هیر، طی مصوبه ای با حضور شهردار و اعضای شورای شهر هیر، چهار خیابان این شهر به نام های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهید این سردار والامقام متبرک و نام گذاری شد.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری خیابان های اصلی شهر به نام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک حرکت ارزشمند و ماندگار برای معرفی این چهره های مطرح و شاخص شهدای جبهه مقاومت به نسل های آینده است، افزود: بخاطر این حرکت ارزشمند از اعضای شورای شهر و شهرداری هیر کمال تشکر و قدردانی را داریم.

امانی با قدردانی از مردم شهر هیر و روستاهای تابعه بخش بخاطر برگزاری مراسمات یادبود و گرامیداشت به یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: تاکنون ده ها مراسم و گرامیداشت به پاس گرامیداشت، این شهید والامقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستاهای تابعه بخش و شهر هیر برگزار شده است که همچنان بصورت پرشور و باشکوه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/آ