12:08 - 1398/10/21
کد خبر: 83865

برای اولین بار در کشور ؛

پای کلاس افزایش کیفیت نان به نانوایی های سرعین باز شد/نانوایان تا عید حرفه ای می شوند

مدیر آموزش فنی و حرفه ای سرعین گفت: طرح آموزشی کیفیت بخشی پخت نان برای اولین بار در کشور توسط فنی و حرفه ای شهرستان سرعین در نانوایی ها شروع شد.

محرم حقیقی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: طرح آموزشی کیفیت بخشی پخت نان توسط نانوایان زحمت کش شهر سرعین شروع شد.

وی افزود:در این طرح مربیان با حضور در محل نانوایی ها موارد آموزشی و اقدامات مربوط به ارتقا کیفیت در پخت نان را به نانوایان ارائه می کنند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سرعین گفت: برای اولین بار در کشور  طرح آموزشی کیفیت بخشی پخت نان در یک دوره 1 ماهه در شهرستان سرعین استارت خورده است.

وی تصریح کرد: در این طرح 15 نانوایی شهر سرعین اعم از شاطر و شاگردان به صورت عملی و حرفه ای با افزایش کیفیت نان آموزش می بینند.

حقیقی اضافه کرد: طرح کیفیت بخشی پخت نان در ورستاهای شهرستان سرعین نیز تدارک دیده شده است و 45 متربی در این دوره عملی آموزش خواهند دید.

فرماندار سرعین نیز به خبرنگار ما گفت: شهرستان سرعین به لحاظ ویژگی توریستی نیازمند کیفیت بخشی در ارائه خدمات به خصوص در حوزه مربوط به آرد و نان است.

حسن حسن پور افزود: آموزش  بصورت  کاربردی ، یکی از راهکارهایی است که زمان نانوایان نیز حفظ شده و در محیط کار می توان بصورت دقیق دروس عملی افزایش کیفت پخت را عملیاتی کرد.

وی تصریح کرد: کیفیت نان یکی از چالش هایی است که مردم با آن رو به رو هستند و امیدواریم با این آموزش های کاربردی در افزایش پخت نان قدم های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام/م