11:26 - 1398/10/23
کد خبر: 83898

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال:

تردد در محور خلخال اسالم فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: به دلیل بارش برف همراه با کولاک و یخبندان در گردنه الماس واقع در محور خلخال - اسالم عبور از این گردنه با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، معروف خسروی قبل از ظهر امروز در بازدید از عملیات برف روبی گردنه الماس اظهار داشت: برغم بارش برف همراه با کولاک مقطعی در جاده‌های ارتباطی این شهرستان که از شب گذشته آغاز شده، غیر از جاده مسدود شده از برف خلخال - پونل در استان گیلان تمام راههای ارتباطی اصلی ،فرعی ،بین شهری و روستایی این شهرستان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: به دلیل بارش برف همراه با کولاک، وجود مه غلیظ و یخبندان سطح جاده در گردنه الماس واقع در محور خلخال - اسالم عبور از این گردنه مستلزم استفاده از زنجیرچرخ برای همه خودروهای عبوری است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: راهداران خلخال هم‌اکنون این جاده را برف‌روبی و نمک‌پاشی کرده‌اند اما سردی هوا موجب یخبندان و لغزندگی جاده شده و همراه داشتن زنجیرچرخ را برای عبور از این گردنه ضروری کرده است.

خســروی  تصریح کرد: 40 نفر نیروی انسانی در قالب 12 اکیپ راهداری با 30 دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین برای انجام عملیات برفروبی و بازگشایی محورهاو انجام عملیات زمستانی در محورهای مواصلاتی این شهرستان مستقر هستند.

انتهای پیام/آ