14:52 - 1398/10/26
کد خبر: 83944

مدیر اجرایی نمایشگاه یاس کبود پارس آباد خبرداد:

نمایشگاه مردمی یاس کبود ویژه ایام فاطمیه در پارس آباد برگزار می شود

مدیر اجرایی نمایشگاه یاس کبود شهرستان پارس آباد از برپایی دهمین نمایشگاه مردمی یاس کبود ویژه ایام فاطمیه در پارس آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عادل منافی ظهر امروز در نشست خبری دهمین دوره نمایشگاه مردمی یاس کبود در پارس آباد اظهار کرد:دهمین دوره نمایشگاه مردمی یاس کبود ویژه ایام فاطمیه در شهرستان پارس آباد برپا می شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری نمایشگاه مردمی یاس کبود،بیان کرد: این نمایشگاه به مدت ۱۲ روز از از ۲۸ دی ماه الی ۹ بهمن از ساعن ۱۰ صبح الی۱۱ شب در محل فضای عمومی کانون تربیتی علامه طباطبایی پارس آباد برای بازدید عموم مردم دایر می شود.
 
مدیر اجرایی نمایشگاه مردمی یاس کبود پارس آباد افزود:افتتاحیه نمایشگاه مردمی یاس کبود  ۲۸ دی ماه سال جاری روز شنبه راس ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب در حسینیه یاس کبود در کانون فرهنگی علامه طباطبایی پارس آباد برگزار می شود.
 
منافی تصریح کرد:واقعه غدیر غم ، رحلت پیامبر بزرگ اسلام،ماجرای فدک،کوچه بنی هاشم،درب سوخته خانه حضرت زهرا(س)، تشییع و تدفین بانوی دوعالم اسلام، قبرستان بقیع از جمله جلوه های این نمایشگاه مردمی خواهد بود.
 
وی با اشاره به غرفه های فرهنگی و معرفتی دهمین دوره نمایشگاه مردمی یاس کبود، بیان کرد:امسال غرفه های فرهنگی و معرفتی نمایشگاه با موضوع حجاب و عفاف، مهدویت و انتظار و جهاد و شهادت بامحوریت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی برپامی شود.
 
مدیر اجرایی نمایشگاه مردمی یاس کبود شهرستان پارس آبادبیان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب تا قاف کرامت نوشته آیت الله سید حسن عاملی و رونمایی از سایت یاس کبود  از جمله برنامه های برنامه فرهنگی است.
 
منافی با اشاره به برگزاری مراسمات عزاداری همزمان با برپایی نمایشگاه مردمی یاس کبود، افزود:مراسم عزاداری در حسینیه اعظم نمایشگاه به مدت ۱۲ روز با حضور مداحان و سخنرانی مطرح کشوری از جمله نماینده ولی فقیه در کشور جمهوری آذربایجان ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و سایر ائمه جمعه و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.
 
وی گفت: سال گذشته ۳۵ هزار نفر از نمایشگاه مردمی یاس کبود بازدید کردند که امسال پیش بینی می شود نسبت به سال های گذشته با استقبال پرشور مردم از این نمایشگاه مواجه شویم که همه ساله مهمانی از سراسر کشور برای بازدید از این نمایشگاه مشرف می شوند.
 
مدیر اجرایی نمایشگاه مردمی یاس کبود تصریح کرد: این نمایشگاه به همت و پیشتیبانی مادی و معنوی  مردم و جوانان جهادی شهرستان پارس آباد و با حمایت و مشارکت تعدادی از دستگاه های اجرایی شهرستان برپا می شود.
 
منافی اظهار کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه تعیمق باور های دینی، ترویج فرهنگ فاخر فاطمی در جامعه و آشنایی نسل جوانان با سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) است‌.
انتهای پیام/ج