08:57 - 1398/10/28
کد خبر: 83956

بارش برف در اکثر نقاط استان اردبیل/برخی مقاطع تحصیلی تعطیل شد

بارش برف و برودت هوا در اکثر نقاط استان اردبیل مدارس را به تعطیلی کشاند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، طبق اعلام آموزش و پرورش استان اردبیل روز شنبه ۲۸دیماه  در اردبیل فقط مقطع پیش دبستانی و در مشکین شهر، ارشق، لاهرود، نیر، هیر، سرعین، خورش رستم پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت قبل از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

در مشکین شهر، ارشق، لاهرود، سرعین متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

بارش برف در اکثر نقاط استان اردبیل

بجز شهرستان های بیله سوار و پارس آباد، بارش برف در تمامی سطح استان در حال باریدن است.

به گفته مدیرکل راهداری استان اردبیل باتلاش راهداران و برفروبی و نمکپاشی به موقع، تمامی محورها باز و تردد در آن جریان دارد و همراه داشتن زنجیرچرخ در گردنه ها و محورهای کوهستانی الزامی است.

برای اطلاع از آخرین وضعیت راهها با سامانه ۱۴۱ ویا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته شود.

براساس بررسی نقشه های هواشناسی، از بامداد امروز با ورود سامانه جدید سرد و بارشی به منطقه، ضمن تداوم هوای سرد تا اواسط هفته آینده شرایط جوی در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان و شهرستان گرمی ناپایدار بوده و در بعضی ساعات به صورت متناوب بارش برف و باران پیش بینی می شود.

اول بهمن ماه سامانه بارشی از استان خارج می شود

 ورود سامانه بارشی و نفوذ هوای بسیار سرد از بامداد روز شنبه ۲۸ دی ماه کلیه مناطق استان به خصوص مناطق مرکزی و جنوبی استان و شهرستان گرمی در برخواهد گرفت. و تا پایان روز سه شنبه 1 بهمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م