10:30 - 1398/10/30
کد خبر: 83993

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل:

بازگشائی راه ارتباطی 220 روستای استان اردبیل / تمام محورهای مواصلاتی باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل از بازگشائی راه ارتباطی 220 روستای استان که بر اثر بارش شدید برف مسدود شده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی رحمتی صبح امروز در بازدید از عملیات برف روبی محورهای مواصلاتی شهرستان مشکین شهر با بیان اینکه راه ارتباطی 220 روستای استان اردبیل یازگشایی شده است، اظهار داشت: راه 80 روستای دیگر نیز با تلاش راهداران سخت کوش دیار سبلان امروز بازگشائی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون کلیه محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد، افزود: طی بارش های چند روز اخیر 8 هزارو 300 کیلومتر باند برفی روبی انجام شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل گفت: هم اکنون شاهد ترافیک روان در اکثر جاده های استان و بارش خفیف برف در محورهای اردبیل مغان – اردبیل آستارا – خلخال اسالم و گردنه صائین هستیم.

رحمتی تصریح کرد: مردم اگر قصد گذر از جاده‌های کوهستانی استان را دارند، تجیهزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر از طریق سامانه 141 ویا شماره تلفن 33745902 مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند.
 

 

انتهای پیام/آ