10:46 - 1398/11/13
کد خبر: 84130

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبر داد:

نصب 16 سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور/ بیش از 14 میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در اردبیل ثبت شده است

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیــل از ثبت 14 میلیون و 435 هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی رحمتی صبح امروز در بازدید از عملیات نصب سامانه های جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در محور پارس‌آباد- مشکین شهر اظهار داشت: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی با یک میلیون و 776 هزار تردد در محور اردبیل-آستارا و بالعکس ، یک میلیون و 183 هزار تخلف در محور رفت و برگشت اردبیل-سرعین و بیش از 774 هزار تخلف در محور اردبیل مغان محدوده سه راهی صحــرا ثبت شده است.

وی افزود: 15 درصد از تخلفات جاده‌ای استان اردبیل در 10 ماه گذشته مربوط به تخلف عدم رعایت فاصله طولی است.
 
 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیــل با اشاره به عملیات نصب 16 سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور گفت: با راه اندازی این 16 سامانه که 8 مورد آن در محور اردبیل سرچم و 8 مورد دیگر نیز در محور مشکین شهر پارس آباد نصب می شود مجموع سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به 43 مورد افزایش می یابد.
 
رحمتی تصریح کرد: ۱۳۳ دوربین تردد‌ شمار، نظارت تصویری، ثبت تخلف عبور و مرور، سرعت و سامانه توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی این استان فعال است.
 
وی از رانندگان خواست با رعایت فاصله طولی خصوصا در فصول بارندگی،سرعت مطمئنه را نیز رعایت کرده و از هرگونه سبقت‌های غیر مجاز و تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌ها پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/آ