11:33 - 1398/11/19
کد خبر: 84178

رئیس حوزه هنری استان اردبیل:

بانوان نقش موثری در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشتند

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت:بانوان نقش بسیار ارزنده ای در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشتند که متاسفانه آنگونه که باید مورد تجلیل قرار نگرفته اند .

امیر رجبی در حاشیه برگزاری همایش مادران آسمانی که صبح امروز در نگارخانه خطائی برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: همایش «مادران آسمانی معمار مکتب سلیمانی» در آستانه چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی به نشانه تقدیر از همسران و مادران شهدا برای اولین بار در استان اردبیل برگزار شد.

وی افزود: همسران و مادران شهدا و بانوان ایران نقش بسیار ارزنده ای در پیروزی انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند که شاید متاسفانه  آنگونه که باید مورد تجلیل قرار نگرفته اند .

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت:شهدای ما در راه دفاع از اهداف مقدس آموزگارانی  به نام «مادر» داشتند  که در دامان پرمهر و کلاس درس او، به این مقام  رسیدند.

دبیر همایش مادران  آسمانی نیز گفت: شهدا برای استقلال و آزادی ما از جان مایه گذاشتند و همسران و مادران این عزیزان در پشت جبهه ها حامیان مبارزان خط انقلاب بودند.

کیوان عاصم گفت: سردار سلیمانی بعنوان نماد قدرت این همواره در جمع خانواده شهدا حضور می یافتند و این بزگواران را مورد تکریم قرار می دادند ما نیز به تاسی از این سردار بزرگ همایش مادران آسمانی برای تجلیل از این بانوان انقلابی برگزار کردیم .

وی تصریح کرد: مردم ما با یاد  سالار شهیدان جبهه مقاومت  در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده خواهند داشت و نشان می دهند همواره حامی انقلاب و اسلام هستند.

انتهای پیام/م