10:43 - 1398/11/21
کد خبر: 84201

بجای بیانیه های ادکلن دار ،دلایل رد صلاحیت تان را بگویید

بجای بیانیه های ادکلن دار و ایفای نقش اپوزیسیون، دلایل رد صلاحیت تان را هم به مردم اعلام کنید! از بوی تعفن دلایل رد صلاحیت برخی از مدعیان، مردم در عذابند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، یادداشت  پرویز پرزور، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل:
 

بجای بیانیه های ادکلن دار و ایفای نقش اپوزیسیون، دلایل رد صلاحیت تان را هم به مردم اعلام کنید! از بوی تعفن دلایل رد صلاحیت برخی از مدعیان، مردم در عذابند!


حمله به شورای نگهبان، اتفاقی نیست، بلکه ناشی از عقده گشایی های سیاسی است. حضرت امام(ره) انگار این خط فکری را پیش بینی کرده بودند که ممکن است شرایطی در مسیر انقلاب رخ دهد که‌ برخی از اپوزیسیون‌نماهای داخلی، هم صدا با معاندان خارجی از برای امیال جناحی و قدرت طلبانه خود، هر موقع لازم شد به این نهاد انقلابی بتازند.

لذا با صراحت پیشنهاد می دهند که اگر کسی بخواهد به مردم بگوید که این شورای نگهبان فاسد است، خودش همچون آدمی مفسد است و باید تحت تعقیب مفسد فی الارض قرار بگیرد! همین خط فکری امام(ره) بود که واکنش صریح و اخیر رهبر انقلاب را به این موضوع در پی داشت.
 
 برخی از آقایانی که در استان اردبیل براساس استنادهای قانونی محکمی رد صلاحیت شده اند، و بیانیه های ادکلن دار در نقش مظلوم ستمدیده برای مردم صادر می کنند، بدانند و قطعا هم می دانند که از بوی تعفن دلایل رد صلاحیت شان خیلی ها در عذابند!

اگر غیر از این است، همین آقایان از هر جناح سیاسی هم که هستند، چرا در بخشی از بیانیه های عوام فریبانه و غیر صادقانه خود، درخواست اعلان عمومی مستندات مربوط به رد صلاحیت شان برای مردم را ندارند؟!

 شورای نگهبان هر کجا و هر زمان در مقابل نفوذ افراد فاسد در مراکز تصمیم گیری حساس نظام اقدام کرده است، عده ای موضوع فساد ستیزی را تبدیل به موضوع جناح ستیزی کرده و نظام را با ترفندهای سیاسی و عملیات های روانی تهدید به عدم مشارکت سیاسی مردم می کنند!

طراحان این پروژه قطعا مطلع هستند که حداقل فعلا در زمان کنونی (با دلایلی که بر همگان خیلی روشن است)، این مدل جلب افکار عمومی منسوخ شده و جواب نمی دهد!

راه خدمت به مردم از مسیر تخریب ساختارهای نظام، فریب افکار عمومی و در یک کلام "بی تقوایی" نمی گذرد. در طرحواره انقلاب اسلامی انتهای این مسیر طبق سنت الهی از برای هر جناح و از برای هر بزرگواری هم که باشد، قطعا بن بست است! فاعتبروا یا اولی الالباب...
 

انتهای پیام/م