11:58 - 1398/11/22
کد خبر: 84213

پیام مردم اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن؛

عرصه انتخابات، تداوم فجر سلیمانی است/ سرمایه گذاری مردم در تولید، تداوم راه انقلاب است

مردم ولایتمدار اردبیل در اوج سرمای زمستان با حضور پرشور در راهپیمایی 22بهمن پیام تداوم فجر سلیمانی را به جهان مخابره کرده و اعلام داشتند با جمع آوری سرمایه های اندک خود با رونق دادن به تولید، کمر استکبار را در میدان های اقتصادی خواهند شکست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مردم ولایتمدار اردبیل با وجود بارش سنگین برف و برودت هوا با حضور پرشورخود بار دیگر پیام پرصلابت انقلاب اسلامی را به جهان مخابره کردند.

اقشار مختلف مردم از جمله زن و مرد، دانش‌آموز، معلم، دانشجو و استاد، بازاری و کسبه، روحانیون و علما با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن بار دیگر با اسلام، انقلاب، امام و رهبری خود تجدید میثاق بستند.

شرکت در صحنه های انقلاب، وظیفه دینی و ملی همگان است

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این راهپیمایی شرکت در راهپیمایی را وظیفه دینی و ملی امت مسلمان عنوان کرد و گفت: حضور ملت در صحنه های انقلاب برای دوستداران نظام امیدآفرین و برای دشمنان مایوس کننده است.

وی با بیان اینکه هرکس که به عِرق ملی و دینی عمل نکند و باعث شود که دشمن وقیحانه تر عمل کند، در اعمال و رفتار دشمنان سهیم است.

وی نیت حضور در راهپیمایی را مهم عنوان کرد و گفت: حضور در صحنه های انقلاب باید با نیت ادای دین به انقلاب و امام و شهدا باشد تا هر قدم در این راه عبادت محسوب شود.

حضور پرشور در انتخابات، تداوم حضور مردم در جشن انقلاب است

مسعود امامی یگانه فرماندار اردبیل نیز حضور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن را مقدمه حضور در پرشور در انتخابات عنوان کرد و گفت: ملت ایران با حضور مقتدرانه خود پای صندوق های آرای دشنان را مایوس تر از هر زمان دیگری خواهند کرد.

حضور مردم در عرصه تولید و اشتغال، تداوم راه انقلاب است

علی راثی زاده استاد دانشگاه های اردبیل نیز به راهپیمایی های دوران انقلاب اشاره کرد و با بیان اینکه انقلابیون در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی 15بار راهپیمایی کردند تا به پیروزی برسند گفت: امروز در حالی چهل و دومین بهار انقلاب را جشن گرفتیم که با صد بار راهپیمایی بعد از انقلاب دشمنان را مایوس تر از هر زمان دیگری مواجه کردیم.

وی از حضور پرشور مردم در صحنه های انقلاب به عنوان مهمترین عامل پویایی انقلاب نام برد و گفت: حضور مردم در میادین و صحنه های انقلاب چراغ راهنمایی برای دوستداران نظام و مستضعفان جهان است که با الگوگیری از انقلاب ما به مبارزه با استکبار می پردازند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه مردم امروز بیش از هر زمان دیگری از مسئولین انتظار فعالیت جهادی و انقلابی دارند گفت: مسئولین نیز باید با احساس مسئولیت بیشتری در صدد رفع ضعف ها تلاش کنند.

وی ار مردم نیز خواست این حضور مقتدرانه خود در سایر صحنه های کشور همچون کار و تولید و میدان های اقتصادی پر رنگ تز از گذشته نشان داده  و با جمع سرمایه های مادی خود به رونق تولید در کشور کمک کنند تا دشمنان در این میدان نیز سرافکنده شوند.

انتهای پیام/ج