09:09 - 1398/11/25
کد خبر: 84237

با حضور جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل انجام گرفت؛

سپاه در کنار مردم/عملیات بازگشایی معابر مسدود شده خلخال در شرایط نامساعد جوی+فیلم

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در جریان بازدید از عملیات برف‌روبی معابر مسدود شده خلخال گفت: سپاه در کنار مردم است و در بدترین شرایط جوی نیز کمک حال مردم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار فرهنگ مستعد حصاری جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) شب گذشته با سفر به شهرستان خلخال در جریان آخرین وضعیت و مشکلات برفی معابر این شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در این بازدید با اشاره به اینکه سپاه در مشکلات  همواره در کنار مردم بوده و خواهد ماند، گفت: همه توانمان را برای رفع مشکلات مردم خلخال به‌کار می بندیم.

وی با بیان اینکه که برف نعمت خداست و از این نعمت قطعا برکت عاید مردم شهرستان خلخال خواهد شد گفت: این حجم برف که بیش از انتظار بوده مردم را دچار مشکلاتی کرده و مسؤولان در روزهای گذشته زحمات زیادی جهت رفع مشکلات کشیده‌اند که جای قدردانی دارد.

سردار مستعد در ادامه سخنان خود به وضعیت معابر خلخال اشاره کرد و با بیان اینکه معابر اصلی این شهر باز است، گفت: معابر فرعی و کوچه‌ها دچار مشکل هستند که در ادامه  برف روبی با حضور مسئولان شهرستان تلاش های لازم جهت حل مشکلات موجود به کار گرفته خواهد شد.

جانشین سپاه استان از انتقال امکانات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در قالب چندین کمپرسی و دستگاه لودر به شهرستان خلخال خبر داد و گفت: برف در خلخال حجم زیادی داشته و سریعا نیاز است که برف حاصل از برف‌روبی در معابر و کوچه‌ها و خیابان‌ها به مکانی دیگر منتقل شود.

 

انتهای پیام/ج