15:05 - 1398/12/07
کد خبر: 84376

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل:

توزیع بیش از 10هزار بسته بهداشتی ویژه کرونا ویروس در اردبیل

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل از توزیع بیش از 10هزار بسته بهداشتی ویژه کرونا ویروس در سطح اردبیل خبرداد و گفت: این بسته ها پس از تامین از وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی در مساجد و محلات اردبیل توزیع خواهد شد.

رامین سلطانی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از توزیع بیش از 10هزار بسته بهداشتی ویژه مقابله با کرونا ویروس در اردبیل خبرداد و گفت: این کار پس از تامین مواد و وسایل لازم شامل ماسک، ژل ضد عفونی کننده، دستکش از طرف وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مساجد و محلات اردبیل توزیع خواهد شد.

وی به شیوع سریع  ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: اگر مردم نکات بهداشتی اعلام شده از طرف وزارت بهداشت را رعایت کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل از تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی و آگاهسازی در خصوص مقابله با کرونا ویروس در استان اردبیل خبرداد و گفت: ارائه خدمات مشاوره ای و آگاه سازی به مردم از جمله وظایف اخلاقی و حرفه بسیج جامعه پزشکی است که در این موارد نیز اقدامات خوبی برنامه ریزی شده و در حال انجام است.

سلطانی در ادامه سخنان خود به ظرفیت های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل با همکاری بسیج اصناف و اتاق بازرگانی در صدد است تا با استفاده از ظرفیت ها و امکانات بسیج در امر اطلاع رسانی،ارائه مشاور های بهداشتی و درمانی و توزیع بسته های بهداشتی در بین مردم از التهاب و نگرانی های مردم در خصوص این ویروس ساده و کم خطر، کاسته و ضمن امید آفرینی در مردم، تسهیل کننده امور و یاریگر دولت در مبارزه با این ویروس ناخواسته در کشور شود.

 

انتهای پیام/ج