11:15 - 1398/12/08
کد خبر: 84387

دادستان اردبیل:

تعیین ضرب الاجل برای تامین اقلام بهداشتی در اردبیل / برخورد شدیدی با محتکران و گران فروشان می کنیم

دادستان اردبیل گفت : ضرب الاجلی چند روزه برای تامین اقلام بهداشتی در اردبیل صادر شده و باید تا روز یکشنبه هفته آینده این اقلام به وفور در اختیار مردم قرار گیرد.

 پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سید عبدالله طباطبایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 4 اکیپ نظارتی برای حضور میدانی در و بازرسی از داروخانه ها و مراکز توزیع اقلام بهداشتی بسیج شده است.

وی افزود: طبق هماهنگی هایی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است باید تمامی داروخانه ها بصورت شبانه روزی به ارائه خدمات بپردازند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: ضرب الاجلی چند روز برای تامین اقلام بهداشتی در اردبیل صادر شده و باید  تا روزیکشنبه این اقلام به وفور در اختیار مردم تمامی شهرستان های استان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه با متخلفان برخورد می شود و در این راستا دو دارخانه پلمپ شد تصریح کرد: بدون هیچ ملاحضه ای با فروشندگان مواد بهداشتی و تجهیزات پزشکی که مرتکب تخلف می شوند برخورد قانونی انجام خواهد شد.

طباطبایی با بیان اینکه برخورد با نشردهندگان اکاذیب و شایعه در فضای مجازی در مورد ویروس کرونا در دستور کار دادستانی است گفت: مردم فهیم استان اردبیل به شایعات موجود در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مرتبط با ویروس کرونا را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

انتهای پیام/م