17:11 - 1398/12/14
کد خبر: 84476

فرماندار بیله سوار خبرداد:

دستگیری شایعه پراکن کرونا ویروس، در شهرستان بیله سوار

قبادی فرماندار بیله سوار از دستگیری فردی که با انتشار اطلاعات کذب در مورد ویروس کرونا در صدد شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی بود، خبر داد و گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با دستگاه قضا، با شایعه سازان برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

حسن قبادی فرماندار بیله سوار در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  از دستگیری فردی که با انتشار اطلاعات کذب در خصوص ویروس کرونا در صدد شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی بود، خبر داد و گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با دستگاه قضا، با شایعه سازان برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد برخی خبرسازی ها و شایعه پراکنی های کذب از سوی تعدادی از کاربران فضای مجازی بودیم که به طور عمدی و یا گاهی سهوی با انتشار مطالب کذب در خصوص ویروس کرونا، موجب ترس و نگرانی در جامعه شده بودند.
 
قبادی با اشاره به اینکه یکی از کاربران فضای مجازی که مطالب کذب را منتشر می کرد، شناسایی شد، افزود: فردی که در فضای مجازی با بارگذاری فایل‌های صوتی و کلیپ های تصویری ساختگی موجب تنش و اضطراب در جامعه شده بود توسط پلیس امنیت شهرستان شناسایی و با هماهنگی های قضائی دستگیر شد که وی به جرم خود اعتراف و هدفش را از انتشار مطالب کذب، سرگرمی و افزایش مخاطبان و دنبال کنندگان خود در فضای مجازی اعلام کرد.
فرماندار شهرستان بیله سوار  در پایان سخنان خود از شهروندان خواست تا اطلاعات مورد نیاز خود را از منابع و رسانه های رسمی و قانونی جستجو کنند

انتهای پیام/ج