22:06 - 1398/12/16
کد خبر: 84500

فرماندار بیله سوار:

بیله سوار پیشرو در فرهنگ سازی کرونا ستیزی/ پایگاه غربالگری ویروس کرونا در بیله سوار راه اندازی شد

فرماندار شهرستان بیله سوار به اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا ویروس در این شهر مرزی اشاره کرد و گفت: با راه اندازی کمپین های مختلف تلاش کردیم تا با فرهنگسازی مناسب شاهد کاهش میزان مبتلایان به این بیماری در استان و کشور شویم.

حسن قبادی  فرماندار شهرستان بیله سوار در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، گفت: برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و تامین حداکثری سلامت عمومی مردم ،با مشارکت همگانی و در نوار صفر مرزی کشور کمپین های مختلف ملی و مردمی از جمله « همه در خانه می مانیم » « هر خانه - یک پایگاه سلامت » « هر فعال اجتماعی - یک پیک سلامت و پیام آور بهداشت » راه اندازی شده است تا با تاکید بر امر پیشگیری و خودمراقبتی، در گسستن زنجیره انتقال ویروس و کنترل بیماری موثرتر و موفق تر عمل کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تحقق شعار" همه در خانه بمانیم" بیان کرد: امیدواریم با راه اندازی کمپین های فرهنگ سازی برای پیشگیری از ویروس کرونا شاهد کاهش میزان مبتلایان به این بیماری در سطح کشور باشیم.‌
 
فرماندار شهرستان بیله سوار با اشاره به بسیج تمام امکانات و ظرفیت های شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان بیله سوار، اظهار کرد: ضدعفونی و گندزدایی اماکن ،معابر، کوچه ها و خیابان ها و وسایل نقلیه ورودی به شهر بیله سوار با مشارکت ناحیه بسیج و سپاه، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان به صورت ویژه انجام گردیده و ادامه خواهد داشت.
 
قبادی تصریح کرد: به صورت متداول جلسات ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان در فرمانداری برگزار گردیده است و اقدامات صورت گرفته بررسی و تصمیمات لازم برای اقدامات بعدی در سطح شهرستان اتخاد می شود.
 
وی افزود:به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پذیرش میهمانان در مراکز اقامتی ، سیاحتی و مدارس ممنوع شده است و بعد از بیماری کرونا بیله سوار مغان با آغوش باز میزبان مسافرین و گردشگران خواهد بود.
 
فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: پایگاه غربالگری ویروس کرونا نیز با مشارکت جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت برای کنترل و غربال مسافران در ورودی شهر بیله سوار راه اندازی شده است.

انتهای پیام/چ