12:49 - 1399/01/04
کد خبر: 84680

مسئول سازمان بسیج سازندگی اردبیل:

فعالیت 3 هزار و 96 نفر گروه جهادی در امر مقابله با ویروس کرونا در اردبیل/ 807 هزار و 847 عدد ماسک در مناطق محروم توزیع شد

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد از فعالیت 3 هزار و 96 نفر گروه جهادی در امر مقابله با ویروس کرونا در اردبیل خبرداد و گفت: 807 هزار و 847 عدد ماسک در مناطق محروم توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تاکنون با فعالیت بیش از سه هزار نیروی بسیجی در قالب 214 گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه استان بیش از 807 هزار ماسک در مناطق محروم استان اردبیل بصورت خانه به خانه در درب منازل توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار پیرجاهد با قدردانی از تمامی خیرین استان اردبیل در امر کمک رسانی در امر توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و بسته های غذایی در این مدت از شیوع کرونا ویروس در کشور تصریح کرد: 355 نفر از خیرین استان اردبیل در زمینه های مختلف و در امر توزیع رایگان اقلام بهداشتی و درمانی و غذایی در رابطه با شیوع و مقابله با کرونا ویروس با سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همکاری داشته است.

وی از غربالگری 230 نفر از کادر درمانی بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل در سطح استان خبرداد و افزود: با فعالیت شبانه روز کادر درمانی نیروهای جهادی بسیج سازندگی هزاران نفر از مردم استان اردبیل در این مدت غربالگری شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل کارگاه های تولیدی ماسک در استان اردبیل را 63 کارگاه شمرد و افزود: در این کارگاه ها 500 نفر از  نیروهای جهادی بسیج بصورت 24 ساعته وشبانه روزی در امر تولید ماسک فعالیت داشته اند.

سرهنگ پاسدار پیرجاهد تصریح کرد: تاکنون 91 هزار و 500 لیتر مواد ضدعفونی کننده سطوح و 5 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده دست در مناطق مختلف شهری و روستای بصورت رایگان توزیع شده است افزود: با همکاری 600 نفر از بسیجیان و گروهای جهادی بسیج سازندگی 18 هزار و 400 دستکش بصورت رایگان و 3 هزار 495 بسته غذایی در بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت تحت فشار بیماری کرونا ویروس با همکاری خیرین استان توزیع شده است.

وی در پایان از ادامه فعالیت های  پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در سطح استان از توزیع روزانه 10 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در مناطق مختلف شهری و روستای خبرداد و گفت: نیروهای جهادی بسیج و سپاه تا شکست کامل این بیماری مرموز کرونا ویروس در سطح کشور و استان اردبیل شبانه روز در کنار مردم خواهند جنگید.

 

انتهای پیام/ه