19:02 - 1399/01/04
کد خبر: 84684

استاندار اردبیل در گفتگو با سبلان ما؛

اردبیل به قطب تولید ماسک n95 در کشور تبدیل شد/ روزانه 10 هزار ماسک با استاندارد روز جهانی در اردبیل تولید می شود

بهنامجو عصر امروز با افتتاح دومین تولیدی ماسک n95 در کشور و اولین تولیدی این ماسک در مرکز استان از تولید روزانه 10 هزار ماسک با استاندارد های روز جهان در اردبیل خبر داد.

بهنامجو استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت؛ جوانان و مهندسین استان اردبیل با ابتکار عملی که طی این چند روز گذشته انجام دادند توانستند بعد از 14 روز تلاش شبانه روزی بزرگ ترین تولیدی ماسک n95 مخصوص کادر درمانی بیماران کرونا ویروس را در اردبیل راه اندازی و به بهره برداری نهایی برسانند.

وی با قدردانی از زحمات تمامی دست اندر کاران این پروژه عظیم و مهم در امر تولیدی ماسک های  n95 در اردبیل تصریح کرد: این کارگاه تولیدی برای دویمن بار در کشور راه اندازی شده است و رزوانه به دست متخصصین و جوانان این استان بیش از 10 هزار ماسک با استاندارد های روز جهان تولید می کنند که در آینده نزدیک این رقم به سه برابر تولید ماسک n95  در استان افزایش خواهد یافت.

استاندار اردبیل گفت: با راه اندازی این کارگاه بخش عظیمی از ماسک های n95  کشور در استان اردبیل و به دست همین مهندسان نخبه استان تامین و تولید خواهد شد.

انتهای پیام/ ه